کار شرکت انگلستان

4 نظر

برا مهاجرت از طریق کار شرکت انگلستان، باید یک شرکت در انگلیس ثبت کرده یک سیتیزن انگلیس و یا فردی که اقامت دائم انگلستان را دارد استخدام کرده و به او ماهانه حقوق پرداخت نمایید. باید نشان دهد که ایده کسب و کار شما به اقتصاد انگلیس کمک مثبتی می کند. پس از تایید اداره مهاجرت، می توانید مراحل ثبت شرکت را با هزینه ای از 100 تا 200 پوند ادامه دهید. تکمیل کل فرآیند شامل ارائه یک طرح تجاری جامع، ثبت شرکت، اخذ مجوزها و استخدام یک شهروند بریتانیایی است. در نهایت، باید همه مدارک و فرم های سفارت و دلایل خود را برای انتخاب انگلستان را به یک وکیل انگلیسی ارائه دهید. در مقاله شرحی از نحوه دست آوردن اقامت از طریق کار شرکت انگلستان و شماری از مزایای کار شرکت انگلستان را مورد تحلیل قرار داده ایم. انگلستان از جمله کشور هایی است که دارای قدرت اقتصادی و سیاسی بالایی می باشد. از آن رو که از اتحادیه اروپا جدا شده است به طبع به نیروی کار بیشتری احتیاج پیدا می کند که به واسطه آن می توان اقامت گرفت. برای اقدام از طریق کار شرکت انگلیس باید حدود 55 هزار پوند در شرکت خودتان خرید سهام داشته باشید، پس از مهاجرت به انگلستان سالانه بین 25 الی 30 هزار پوند از شرکت حقوق در یافت می کنید و بعد از 5 سال برای دریافت اقامت دائم وپس از6 سال هم برای پاسپورت می توانید اقدام نمایید.  نوع دیگری کار شرکت تحت عنوان کارشرکت نوع 1 انگلستان وجود دارد که شما در قبال سرمایه گذاری به میزان 40 تا 50 هزار پوند در یک شرکت نوپای انگلیسی در آن شرکت استخدام می شوید و ویزای کار دریافت می کنید. مت زمان صدور این ویزا 6 ماه است و مهارت زبان در سطح آیلتس 4/5 مورد نیاز است. در این مقاله روش ابداع شده کار شرکت انگلیس  که توسط موسسه مشاوره MIE برای نخستین بار مطرح شده است را بررسی می کنیم. چنانچه شما مخاطب گرامی در این زمینه سوال و یا ابهامی دارید می توانید با موسسه مشاوره MIE تماس تلفنی بگیرید و از خدمات مشاوره رایگان این موسسه نهایت استفاده را ببرید.

 

ویدیو موسسه MIE در مورد مقایسه ویزای استارتاپ و ثبت شرکت انگلیس


 

 

اقامت انگلیس در 30 ثانیه

مباحثی که در این نوشتار بررسی می گردد:

تماس با ما

کار شرکت انگلستان

شرایط کار شرکت انگلستان

اخیراً نیاز انگلستان به نیروی کار خارجی رشد داشته است. جذابیت بالای کار در این کشور به دلیل قدرت بالای اقتصادی و سیاسی است. کار در انگلستان هم مانند بیشتر کشورها نیاز به اسپانسری از این کشور دارد. متقاضی کار در انگلستان به روش کارشرکت، باید در انگلیس شرکت خود را، راه اندازی کند. شرایط و مدارکی مانند رزومه، تجربه کار، سطح زبان، شرایط سنی تحصیل در انگلیس و حرفه هایی که شما در آنها مهارت دارید، و همچنین باید یه بیزنس پلن ارائه دهید وباید در آن نشان دهید که تمامی ریسک های کار را در نطر گرفتید ولی شرکت به شما سود میدهد از شرایط کارشرکت انگلستان به شمار می رود. برای کارشرکت انگلیس پس از راه اندازی شرکت و سرمایه گذاری در شرکت خودتان به مبلغ 10 الی 20 هزار پوند، فعالیت شرکت را آغاز می کنید در روش جدید کار شرکت نهایتا مبلغ 55 الی 60 هزار پوند هزینه برای راه اندازی شرکت و موارد جانبی خواهید داشت. با بررسی مقاله سرمایه گذاری 50 هزار پوندی در انگلستان با انواع و شرایط این سرمایه گذاری آشنا شوید.

برخی از ویزاهای اخذ شده توسط موسسه mie در خصوص کار شرکت انگلستان

ویزای همراه کار شرکت انگلستان - موسسه MIE

 MIE ویزای کار شرکت انگلستان

 ویزای همراه کار شرکت انگلستان موسسه MIE

ویزای کارشرکت انگلستان - موسسه MIE

 

پس از استارت کار، نیاز است که به صورت ماهیانه از حساب شرکت (ماهیت حقوقی دارد) به حساب خودتان به عنوان مدیر شرکت، حقوق پرداخت شود. و یک فرد انگلیسی را استخدام نمایید و به او حوق ماهانه 2000 پوند پرداخت نمایید. به عبارتی به صورت سالانه 25 الی 30 هزا پوند حقوق دریافت می کنید. با اقدام از این روش در ابتدا اقامت 3 الی 5 ساله به متقاضی داده می شود و به دلیل اینکه بیمه و مالیات برای شما رد می شود امکان اینکه بعد از 5 سال بتوانید درخواست سیتیزن شیپ دهید و درخواست شما پذیرش شود وجود دارد.

 

ویدیو موسسه MIE در مورد کارشرکت انگلیس


 

چارت معرفی کشور انگلستان

 

ویدیو موسسه MIE در مورد کارشرکت انگلیس-2


اخذ اقامت و تابعیت از طریق کار شرکت انگلستان

دراکثر موارد هدف نهایی سرمایه گذاری و کار در یک کشور به دست آوردن اجازه اقامت آن کشور است که کارشرکت انگلستان هم از این قاعده مستثنا نیست. اخذ اقامت از طریق راه اندازی کسب و کار در انگلستان این نکته را دارد که متقاضی با سرمایه گذاری، در شرکت خود می تواند اقامت دریافت کند. و فرد می تواند پس از گذشت 3 الی 5 سال، درخواست اقامت دائم دهد و طی مراحل قانونی ویزای کار او به اقامت دائم بدل می شود؛ که امتیازاتی را هم برای خود متقاضی و خانواده او به همراه خواهد داشت. امکان سکونت خانواده بواسطه همین ویزای کار، تحصیل رایگان فرزندان، مجوز کار فول تایم همسر، مزایای کار شرکت انگلستان که درادامه به آنها خواهیم پرداخت.

 

ویدیو موسسه MIE در مورد کارشرکت جدید انگلیس


 

با گذشت 5 سال می توان برای اقامت دائم درخواست داد. پس از گذشت 1 سال از اقامت دائم، می توان برای اخذ پاسپورت انگلستان هم اقدام کنید. بدین ترتیب با طی کردن مراحل قانونی و مدارک قانونی می توان از طریق کار شرکت اقامت دائم را اخذ کرد. از آنجایی که بریتیش پاسپورت از تاپ ترین پاس های جهان است داشتن آن بسیار ارزشمند می باشد، لذا اخذ اقامت از طریق راه اندازی کسب و کار در انگلستان پیشنهاد فوق العاده ای می تواند باشد. بسیارجالب است که با سرمایه گذاری در شرکتی خود در انگلیس و با حفظ سرمایه، بتوان به چنین مدرک معتبری دست یافت.

 

ویدیو موسسه MIE در مورد کار شرکت بهترین روش مهاجرت


مزایای کار شرکت انگلستان

پس از انجام مراحل حقوقی کارشرکت انگلستان شما به این کشور وارد شده اید و ویزای کار برای شما به کمک همکاران موسسه MIE در انگلیس گرفته می شود. خانواده شما می توانند در انگلیس زندگی کنند. همسر شما مجوز کار تمام وقت دریافت می کند و فرزندان شما می توانند به صورت کاملاً رایگان در مدارس با کیفیت انگلستان تحصیل کنند و پس از گذشت 3 سال می توانید اقامت دائم را داشته باشید. اگر تمایلی به ادامه کار به صورت کارشرکت نداشتید می توانید با یافتن شغلی دیگر مشغول به کار دیگر شوید، بدین ترتیب با مبلغی کم شما صاحب یکی از بهترین و تاپ ترین پاسپورت های دنیا خواهید شد. تنها با سرمایه گذاری در شرکت خود و اشتغال به کار در آنجا تغییرات زیادی در زندگی شما رخ خواهد داد و از امتیازات کشور انگلستان بهره مند خواهید شد. این امکان در شرایط خاص کنونی که شامل شرایط سیاسی و اقتصادی این کشور می شود، فراهم است و به طورهمیشگی نخواهد بود. در نتیجه می توانید از این فرصت پیش آمده استفاده کرده و از مزایای زیادی برخوردار شوید. خبر خوبی که در باب این طرح می توانیم به شما بدهیم این است که اخذ اقامت از طریق کار شرکت در موسسه ملک پور بسیار سریع استر است؛ این بدان معناست که پروسه کلی از ارائه مدارک، تا اخذ اقامت انگلستان تقریبا 6 ماه به طول می انجامد. و مدرک زبانی که برای جاب آفر نیار است آیلتس 4.5 الی 5 می باشد و شرایط تمدید آن آسان است.

 

ویدیو موسسه MIE در مورد اقامت کارشرکت انگلستان


درآمد و میزان سود در روش کار شرکت در انگلستان

در روش کار شرکت در انگلستان، سود و زیان کار بر عهده خودتان می باشد و در صورتی که شرکت شما سودده و قوی باشد سودش برای شخص شما خواهد بود. پارامتر های زیادی در میزان درآمد و سود در روش کار شرکت انگلستان دخیل هستند، از جمله این موارد می توان به اصلی ترین پارمتر که میزان سرمایه گذاری اولیه شما است اشاره کرد. پارامترهای تاًثیرگذار دیگر اندازه آن شرکت، نوع بیزینس راه اندازی شده و مدت زمانی است که سپری شود تا آن شرکت به سود و درآمد مشخص برسد. شاخص های اقتصادی گوناگون مانند: تورم و مالیات بر درآمد، هم بر درآمد و میزان سود در کارشرکت انگلستان تاًثیرگذار خواهند بود.

ویدیو موسسه MIE در مورد اقامت انگلیس


کار شرکت انگلستان و هزینه های زندگی

با استفاده از طرح کار شرکت انگلستان شما در این کشور ساکن خواهید شد و به طبع متحمل هزینه های برای ابعاد مختلف زندگی در انگلستان خواهید شد. انگلیس یکی از کشور هایی است که کیفیت زندگی در آنجا نسبتاً بالا و هزینه های زندگی هم بالاست و تفاوت قیمتی فاحشی بین شهرهای آن دیده می شود. به طوری که لندن نسبت به شهر های دیگر هزینه های بالاتری دارد. هزینه هایی مانند هزینه مسکن، هزینه ای که برای سرویس و خدمات باید بپردازید، هزینه حمل و نقل و هزینه های که برای غذا باید پرداخته شود. ما در اینجا در قالب جدول هایی این هزینه های ضروری را بررسی کرده ایم:

عنوان هزینه از بخش خوراک

مبلغ هزینه به پوند انگلستان

یک بطری آب

0.97

ا کیلو برنج

1.10

بسته تخم مرغ 12 عددی

1.94

ا کیلو گوشت قرمز

8.02

ا کیلو مرغ

5.55

1 کیلو گوجه

1.82

1 کیلو سیب زمینی

1.12

1 کیلو سیب

1.83

1 کیلو پنیر

5.59

1 قرص نان سفید

0.98

 

عنوان هزینه از بخش حمل و نقل و مسکن

مبلغ هزینه به پوند انگلستان

آپارتمان (1 خوابه) در مرکز شهر

750.55

آپارتمان (3 اتاق خواب) در مرکز شهر

1,216.14

قیمت هر متر مربع برای خرید آپارتمان در مرکز شهر

4,330.99

تاکسی 1km (تعرفه عادی)

1.24

بنزین (1 لیتر)

1.26

قیمت یک ماشین سواری جدید

20,000.00

بلیط یک طرفه اتوبوس

2.50

کار شرکت انگلستان و شاخص های اقتصادی

برای کار شرکت انگلستان که یک شیوه از سرمایه گذاری دراین کشور است، اطلاع از شاخص های اقتصادی خالی از لطف نیست. زیرا آگاهی داشتن از این شاخص ها باعث آزادی عمل بهتری در مورد کارشرکت خواهد شد و راه اندازی آن را تحت تاًثیر خواهد گذاشت. نرخ بیکاری، نرخ تورم و مالیات از جمله شاخص هایی هستند که می توان با مطالعه آنها ابعاد سرمایه گذاری در انگلستان را به خوبی ارزیابی کرد.

  • نرخ بیکاری

شاخصی تعیین کننده در استارت کارشرکت انگلستان و در هدف راه اندازی بسیار تاًثیر گذارخواهد بود. طبق نمودار زیر، کشور انگلستان درپایان سال گذشته بیشترین نرخ بیکاری را تجربه کرده است که با شروع سال جدید و احتمالاً با سازو کارهای نو این نرخ روند کاهشی پیدا خواهد کرد. نمودار های زیر که از سایت رسمی theglobaleconomy استخراج شده نمودار های بیکاری مالیات و تورم این کشور را نشان میدهد.

نمودار نرخ بیکاری انگلستان 2024

  • نرخ تورم

در هر کجای دنیا که بخواهید کارکنید و یا سرمایه گذاری کنید، تورم جزء جدایی ناپذیر و تعیین کننده وضعیت اقتصادی است. نرخ تورم نیز در سال 2018 به 2.3 رسیده که در سال 2021 به 2.5 درصد رسیده است که با اندکی افزایش رو به رو بوده است. از آنجایی که در شاخص های اقتصادی و به طور کلی نرخ تورم رابطه عکسی با قدرت خرید کالا و خدمات را در پی دارد این نرخ از جهات زیادی تعیین کننده به حساب می آید. نمودار زیر نرخ تورم در سال 2023 را برای انگلیس بیان می کند.

نکودار تورم انگلستان 2024

  • مالیات

در انگلستان نرخ مالیات بردرآمد شاخصی است که دولت بر درآمد مشاغل و شرکت ها تعیین می کند. در انگلستان، متدی وجود دارد که به عنوان یک سیستم مالیات تدریجی شناخته می شود. به این معنی که افراد و سازمان هایی که مبالغ بالاتری درآمد دریافتی دارند به نسبت، باید مالیات بیشتری پرداخت کنند. یعنی میزان مالیات کارشرکت انگلستان به درآمد آن بستگی دارد این دو در رابطه مستقیم نموداری هستند.

نمودار مالیات انگلستان 2024

یکی از راه های اخذ اقامت انگستان از طریق سرمایه گذاری با داشتن ایده نو و خلاقانه استارتاپ انگلستان می باشد برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید:

ویزای استارتاپ انگلستان

خدمات موسسه MIE راجع به کار شرکت انگلستان

ازجمله خدمات موسسه MIE که بخواهیم به آن بپردازیم، صحبت از ابداع روشی جدید به نام کار شرکت انگلستان میرسیم. در این روش موسسه علاوه بر مشاوره اولیه و تخصصی برای راه اندازی شرکت در انگلستان، برای مراحل اداری راه اندازی شرکت در کشور انگلیس، به کمک همکاران موسسه در انگلستان شرایط را برای شما تسهیل می نماییم. متخصصین در موسسه ملک پور برایتان شرایط کاری عالی در انگلستان فراهم می کنند، و تنها نیاز به سرمایه گذاری حدود 10 الی 20 هزار پوندی در شرکت خود خواهید داشت، و برای هزینه های کلی نهایتا 60 الی 70 هزار پوند سرمایه گذاری خواهید داشت. حتی امکان کار برای افراد زیر60 سال هم وجود دارد. در ضمن صحبت و عقد قرار داد و کارهای اداری و با نظارت موسسه ام آی ایی و وکیل محلی از کشور انگلستان انجام می شود. موسسه ملک پور برای شما عزیزان شرایط خاصی را در نظر که گرفته است که از این طریق، شما بدون پرداخت هزینه ای، توسط تیم حرفه ای MIE در انگلستان مورد بررسی قرار می گیرید؛ در صورتی که از نظر سنی، سطح زبان، رشته تحصیلی یا سابقه کاری و... مورد تایید بودید، به شما اجازه ورود به این طرح داده می شود. لازم به ذکر است که هماهنگی و بررسی ابعاد مختلف قرار دادهای مهم سرمایه گذاری و نظارت بر اخذ مجوز کار، بر عهده موسسه مشاوره MIE است. متقاضیان در فرصت های محدود قبل از بسته شدن ظرفیت پذیرش فرصت طلایی کار شرکت انگلستان می توانند تماس بگیرند و هماهنگی های لازم را انجام دهند. 

 

انتخاب دفتر مهاجرتی

گالری ویزاها

⬅️ چنانچه علاقمند به مطالعه جامع تری درباره راه اندازی و کار در کشور انگلستان هستید، اینجا کلیک کنید ➡️


 سوالات متداول

✔️ مبلغ حدودی سرمایه گذاری برای برنامه کار شرکت در انگلستان چقدر است؟

سرمایه گذاری برای داخل شرکت خودتان حدود 10 الی 20 هزار پوند می باشد، و با هزینه های جانبی راه اندازی شرکت و.. بین 60 الی 70 هزار پوند نیاز به سرمایه خواهید داشت.

✔️ مزایای کار شرکت انگلستان شامل چیست؟

از مزایای این طرح می توان به بهره مندی از تحصیل رایگان فرزندان متقاضی، اجاره کار تمام وقت همسر متقاضی، و امکان کسب اقامت دائم و پاسپورت با ارزش انگلستان پس از 5 سال را نام برد.

✔️ گرفتن اقامت انگلستان با استفاده از کارشرکت انگلستان چگونه امکان پذیر است؟

با راه اندازی شرکت خودتان و سرمایه گذاری نهایتا 20 هزار پوندی در آن می توانید بعد از3 سال اقامت انگلستان را دریافت کنید.

✔️ چه شاخص هایی اقتصادی در انگلستان می تواند بر کار شرکت تاثیر گذار باشد؟

شاخص هایی مانند تورم در انگلستان و نرخ بیکاری در انگلستان می تواند بر راه اندازی کارشرکت انگلستان به طور مستقیم تاثیر داشته باشد.

سخن نهایی

در این نوشته به تحلیل طرحی جدید از سری ابتکارات موسسه مشاوره MIE پرداختیم این طرح کارشرکت انگلستان است. اقامت از طریق کار شرکت انگلستان و به نحوی راه اندازی کارشرکت در انگلستان بشمار می رود. انگلستان که به تازگی این طرح را باز کرده است. اخذ اقامت از طریق راه اندازی کسب و کار در انگلستان به سادگی امکانپذیر است. با راه اندازی شرکت در انگلستان علاوه برحفظ سرمایه از شرکت خود حقوق دریافت می کنید. و از خدماتی مانند سکونت خانواده در انگلستان بواسطه مجوز کار، تحصیل رایگان برای فرزندان و مجوز کار فول تایم برای همسر متقاضی و در نهایت گرفتن اقامت و پاسپورت با ارزش انگلستان را به همراه خواهد داشت. چنانچه شما سروران و مخاطبان گرامی تصمیمی دال بر سرمایه گذاری و یا کار در خارج از یران دارید و می خواهید به عنوان نیروی کار بین المللی اقدام به مهاجرت کنید می توانید با تماس تلفنی مستقیم با موسسه مشاوره MIE مشاوره رایگان دریافت کنید و سوالات احتمالی خود را هم بپرسید. حتی می توانید با قرار دادن سوال خود در کادر بیان دیدگاه ها در همین صفحه جواب را از سوی کارشناسان باتجربه مرکز دریافت کنید.

نویسنده این مطلب

نام : مهدی صفی یاری (safiyari)

مشاور موسسه mie با بیش از 5 سال سابقه کار درخشان در حوزه مشاوره و دارای مدرک کارشناسی ارشد.

این مقاله توسط مشاور رسمی جناب آقای حمید عزیزی تایید شده است. (مشاهده صفحه تایید کننده)
امتیاز 5 از 5 ( 4 رای ثبت شده)

ثبت پرسش
Zahra
سلام وقت بخیر سرمایه من و همسرم کمتر از ۵۰هزار پوند هست ولی این روش خیلی وسوسه انگیزه میخوام بدونم راهی برای اقدام از طریق این روش با حدود ۳۰هزار پوند وجود داره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در این روش داشتن تمکن مالی حداقل 55 هزار پوند ضروری می باشد. با توجه به تنوع روش های مهاجرت می توانید برای بررسی شرایط خود با موسسه تماس حاصل نمایید.
علیرضا حق شناس
سلام من 38 سالمه لیسانس برق و 12 سال سابقه کار مرتبط دارم متاهل هستم و کل داراییم حدود 200 هزار پوند میشه میتونم برای این روش اقدام کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بله دوست عزیز امکان اقدام وجود دارد. برای بررسی شرایط خود با موسسه تماس بگیرید.
مهروان
سلام وقتتون بخیر من و همسرم هر دو کارمند هستیم یک پسر یازده ساله داریم. خودم ۳۶ سالمه همسرم ۳۸ سالشونه ایشون فوق دیپلم کامپیوتر هستن من لیسانس محیط زیست دارم. برای کار شرکت محدودیت رشته یا تحصیلات نداریم؟ مشاغل کارمندی هستن یا کار جنرال؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. شما برای کارشرکت باید بیزنس خودتان را ایجاد نمایید و یا اینکه شرکتی داشته باشید که شعبه آن را ثبت کنید.
زمانی
سلام بنده ۳۷سال مهندس ای تی هستم و ۱۲سال سابقه کاردارم مرتبط مجردهستم و کل دارایی من ۵میلیارد هست ایا این امکان برای بنده وجود داره که بتونم بااین روش اقدام کنم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بله دوست عزیز امکان پذیر است
مشاوره رایگان