سرمایه گذاری در خارج از کشور - بهترین کشور برای سرمایه گذاری ، مقایسه روش ها

16 نظر

از روش های سرمایه گذاری در خارج از کشور، میتوان به خرید ملک، کارآفرینی، ثبت شرکت، نوآفرینی، خرید مستغلات سود آور و تمکن مالی اشاره کرد، یکی از بهترین روش های اخذ اقامت در خارج از کشور روش های مبتنی بر سرمایه است، به دلیل اینکه در اکثر کشورها از همان ابتدا به شما اقامت داده میشود و همچنین به همسر و فرزندان زیر 18 تا 21 سال و در مواردی به والدین شما و همسر شما نیز  اقامت داده میشود. از بهترین کشور ها برای سرمایه گذاری میتوان به پرتغال، اتریش، یونان، قبرس، اسپانیا و فرانسه در اروپا اشاره کرد زیرا این کشور ها در حوزه شینگن قرار دارند و پس از گذشت تقریبا 5 سال شما به راحتی اقامت دائم دریافت می کنید و در برخی موارد نیاز به شرط حضور دائم هم ندارید. و اما کشور هایی مثل کانادا و استرالیا خارج از اروپا جزو بهترین گزینه ها برای روش های مبتنی بر سرمایه گذاری است زیرا اهمیت زیادی به سرمایه گذاران می دهند و شما حتی با مبالغ کمی می توانید در این کشور ها سرمایه گذاری کنید و حتی در مواردی نیازبه مدرک زبان هم ندارید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه سرمایه گذاری در خارج از کشور می توانید با مشاورین موسسه ملک پور تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

ویدیو موسسه MIE در مورد تفاوت کارآفرینی، نوآفرینی و کارشرکت


 

مباحثی که در این نوشتار بررسی می گردد:

تماس با ما

سرمایه گذاری در خارج از کشور

شرایط سرمایه گذاری در خارج از کشور

سرمایه گذاری در خارج از کشور، یکی از انواع روش های مهاجرت به کشورهای اروپایی است که خود دارای انواع گوناگونی می باشد. برخی از این روش ها، منجر به اخذ اقامت شده و برخی دیگر صرفاً موجب افزایش سود ناشی از سرمایه گذاری می گردد. باید به این نکته توجه داشته باشید که با هر نوع روش خرید ملکی شما نمی توانید به اقامت آن کشور دست یابید.

 

ویدیو موسسه MIE در مورد خلاصه ی انواع راه های مهاجرت


 

نکته بسیار مهم و حائز اهمیت، شرایط مطلوب کشورهای اروپایی برای سرمایه گذاری هست. چرا که اقتصاد بسیاری از این کشورها در جایگاه مناسبی قرار داشته و سرمایه گذاری در این کشورها، علاوه بر حفظ سرمایه، موجب افزایش سود می شود. از طرفی کشورهای معتبر اروپایی نیز برای رونق جریان اقتصادی خود، بستر مناسبی را برای سرمایه گذاری در خارج از کشور فراهم کرده اند. به همین دلیل، بسیاری از افراد در کشورهای مختلف، تمایل به سرمایه گذاری در کشورهای اروپایی و برخورداری از مزایای متعدد آن دارند.

 

ویدیو موسسه MIE در مورد سرمایه گذاری کنید اما اجازه بدید پولتون پول بیاره


 

با توجه به شرایط، میزان مبلغ سرمایه گذاری شده و تأثیر آن بر اقتصاد کشورها، مزایای هر یک از انواع روش های سرمایه گذاری در خارج از کشور متفاوت می باشد. به منظور انتخاب بهترین کشور برای سرمایه گذاری و تصمیم گیری در این زمینه می بایست با استفاده از تیپولوژی، به مقایسه چگونگی هر یک از عوامل و فاکتورهای مؤثر در سرمایه گذاری خارجی در کشورهای مختلف پرداخت. نرخ تورم، مالیات، امنیت و استانداردهای سرمایه گذاری از جمله مهم ترین عواملی هستند که در انتخاب بهترین کشور برای سرمایه گذاری خارجی بسیار مؤثر هستند. چرا که تورم، تأثیر بسیاری بر اقتصاد کشور مورد نظر و ارزش مالی سرمایه گذاری شما دارد. برای مثال با بالا رفتن نرخ تورم در یک کشور، ارزش پول آن کشور کاهش یافته و در صورت سرمایه گذاری و فرضاً خرید ملک در کشوری با این شرایط، گرچه ظاهراً بر قیمت ملک افزوده می شود اما در واقع به علت کاهش ارزش پول آن کشور، سرمایه گذاری سودده نخواهد بود.

ویدیو موسسه MIE در مورد سرمایه گذاری در هاستل


 

این در حالیست که با سرمایه گذاری در لیسبون پرتغال و یا ونکوور، به علت شرایط مناسب اقتصادی و سرمایه گذاری کشور مقصد، سود بالایی با ارزش واقعی نصیب سرمایه گذاران می شود که قابل قیاس با سود ناشی از سرمایه گذاری در ایران و یا کشورهایی با شرایط اقتصادی مشابه در حال حاضر نمی باشد. همچنین سرمایه گذاری در مناطقی که دارای مالیات بالایی هستند (مانند خرید ملک در برخی ایالات آمریکا) مناسب نیست. البته خرید ملک در کشورهایی مانند اتریش، آلمان و پرتغال بسیار سودده و مناسب است. سرمایه گذاری در کشورهایی توصیه می شود که از نظر امنیت و رعایت استانداردهای سرمایه گذاری در وضعیت مناسبی به سر می برند. برای مثال به علت استقرار سازمان ملل در نیویورک، وین و ژنو و امنیت بالای این شهرها، امنیت سرمایه گذاری در این مناطق بسیار بالاست.

ویدیو موسسه MIE در مورد سرمایه گذاری در خارج از کشور


سه اصل اساسی برای اضافه شدن پول در سرمایه گذاری خارجی عبارتست از رعایت استانداردهای سرمایه گذاری؛ داشتن مالیات مشخص و معلوم و امنیت اقتصادی (ثبات اقتصادی) و اجتماعی. برای مثال کشور آفریقای جنوبی به علت پایین بودن امنیت اجتماعی، کشور مناسبی برای سرمایه گذاری نمی باشد. با شرکت در وبینارهای سرمایه گذاری که توسط موسسه ملک پور برگزار می شود، می توانید به طور جامع با انواع روش های سرمایه گذاری در خارج از کشور، پیش نیازها و عوامل مؤثر بر سرمایه گذاری و شرایط آن در کشورهای مختلف آشنا شده و با آگاهی کامل برای سرمایه گذاری مطمئن در خارج از کشور اقدام نمایید. پروسه سرمایه گذاری و حتی خرید ملک در خارج از کشور ممکن است تا 1 سال به طور انجامد و پروسه ساده ای نیست؛ اما خرید ملک در اتریش برای ایرانیانی که خوداشتغال هستند (مانند پزشکان و یا صاحبان شرکت) امکان پذیر است.

 

ویدیو موسسه MIE در مورد سرمایه گذاری در خارج از کشور


 

فایل صوتی موسسه MIE در مورد اینکه با 2 میلیارد کجا اقامت بگیریم

ملزومات موفقیت در سرمایه گذاری در خارج از کشور

یکی از سوالات و موضوعات مهم مطرح شده برای افرادی که قصد سرمایه گذاری در خارج از کشور دارند، در زمینه چگونگی موفقیت در سرمایه گذاری می باشد. در پاسخ به این سوال مهم باید گفت که موفقیت در سرمایه گذاری در خارج از کشور، مستلزم شناخت درست روش ها و قوانین سرمایه گذاری و اصلاح نگرش و طرز تفکر می باشد. دستیابی به سرمایه گذاری موفق تنها در صورتی امکان پذیر است که تفکر سرمایه داری را جایگزین تفکر فقر نماییم. زیرا از تأثیر شگرف انرژی ها نباید غافل شد. بنابراین در وهله نخست لازم است که به اصلاح نگرش و طرز تفکر خود پرداخته و با ارتقای سطح فکری خود، تقویت تفکر سرمایه داری، انرژی مثبت و تغییر قالب های ذهنی خود پیرامون ثروت و توانایی دستیابی به موفقیت در سرمایه گذاری، به صورت منطقی و برنامه ریزی شده برای سرمایه گذاری در خارج از کشور اقدام کرد.

 

فایل صوتی موسسه MIE در مورد اقامت و تابعیت ناشی از سرمایه قسمت اول

 

فایل صوتی موسسه MIE در مورد اقامت و تابعیت ناشی از سرمایه قسمت دوم

 

بدین منظور لازم است که به مطالعه سرمایه گذاری ها و تجربیات افراد موفق در این زمینه پرداخت. برای مثال سرمایه گذاری در خرید ملک در خارج از کشور و اجاره آن به صورت کوتاه مدت، منجر به سوددهی بسیاری می شود. همچنین خرید فرانچایزها، ما را در مسیر رشد و موفقیت در سرمایه گذاری در خارج از کشور قرار می دهد. با تهیه محصول بی نظیر هنر جذب ثروت که حاصل مطالعات و تجربیات  در زمینه موفقیت می باشد، می توانید به طور تضمینی طی سالیان اندکی، سرمایه خود را به طرز چشمگیری افزایش دهید.همانطور که گفته شد یکی از ملزومات موفقیت در سرمایه گذاری در خارج از کشور، تغییر نگرش و ارتقای آن و جریان انرژی مثبت در زندگی و جهان هستی می باشد. در محصول هنر زندگی، قالب های صحیح ذهنی و تلاش برای رفع موانع تغییر مانند ترس از شکست و.. آموزش داده شده است. 

سرمایه گذاری در خارج از کشور

هنر زندگی

ویدیو موسسه MIE در مورد اینکه خوب تجارت کنیم و موانع سرمایه گذاری را بشناسیم


 

فایل صوتی موسسه MIE در مورد اقامت و تابعیت ناشی از سرمایه قسمت سوم

روش های سرمایه گذاری در خارج از کشور

همان طور که قبلاً گفته شد، سرمایه گذاری در خارج از کشور، دارای انواع مختلفی می باشد که نتایج هر یک متفاوت از دیگریست. همچنین شرایط و زمینه های سرمایه گذاری از طریق برخی روش ها نظیر خود حمایتی در تمام کشورها فراهم نیست. این در حالیست که برخی کشورهای دیگرمانند اتریش، علاوه بر ارائه روش سرمایه گذاری نظیر خودحمایتی اتریش، اقدام به اعطای اقامت از این طریق نیز می نمایند. مقاله حاضر، به قلم تیم پژوهشی موسسه ملک پور به نگارش درآمده است و کپی برداری از آن بدون اشاره به منبع اصلی و یا کسب اجازه، غیر قانونی و حرام می باشد.

فایل صوتی موسسه MIE در مورد اقامت و تابعیت ناشی از سرمایه قسمت چهارم

 

به طور کلی، می توان سرمایه گذاری در خارج از کشور را در گروه های زیر دسته بندی کرد که شرایط هر یک از آن ها برای کشورهای مختلف، جای بحث و گفتگو دارد.

  • سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت
  • سرمایه گذاری از طریق کارآفرینی و استارت آپ
  • سرمایه گذاری از طریق خرید ملک
  • سرمایه گذاری از طریق خود حمایتی
  • سرمایه گذاری از طریق فرانچایزها و رستوران های زنجیره ای

 

ویدیو موسسه MIE در مورد سرمایه گذاری خارجی


شرایط سرمایه گذاری از طریق خرید فرانچایزها در خارج از کشور

یکی از روش های سرمایه گذاری در خارج از کشور، خرید فرانچایزها و حق امتیاز برخی رستوران های زنجیره ای نظیر مک دونالد، ساب وی، استار باکس، برگر کینگ و... و کار در آن ها می باشد. مبلغ مورد نیاز جهت سرمایه گذاری در فرانچایز، متفاوت است. همچنین میزان این مبلغ در کشورهای مختلف نیز متفاوت است. برای مثال، میزان مبلغ مورد نیاز جهت خرید فرانچایز مک دونالد در شهر وین کشور اتریش، به مقدار 1.5 – 1 میلیون یورو می باشد، که البته صرف هزینه 500-600 هزار یورو توسط سرمایه گذار برای آن کافیست. چرا که سایر مبلغ مورد نیاز را مک دونالد تأمین می کند. حداقل سرمایه اولیه برای راه اندازی شعبه ساب وی در اتریش 100 هزار یورو است.

از دیگر شرایط خرید فرانچایزها می توان به شرط اقامتی برخی کشورها اشاره کرد. بدین صورت که برای سرمایه گذاری در فرانچایزها و خرید برخی امتیازات نظیر مک دونالد در کشورهایی نظیر اتریش، لازمست که ابتدا اقامت این کشور را به دست آورده و سپس اقدام به خرید فرانچایز کنید. این در حالیست که در برخی کشورها، خرید فرانچایز، منجر به اخذ اقامت آن کشور می شود. از جمله این کشورها می توان به لتونی اشاره کرد.

از شرایط کلی و عمومی خرید فرانچایز به منظور سرمایه گذاری در خارج از کشور، می توان به شرکت در دوره ها و کلاس های آموزشی اشاره کرد که توسط هر یک از این برندها و رستوران های زنجیره ای برگزار می شود. برای مثال دوره های آموزشی مک دونالد 6 ماه تا 1 سال می باشد. کلاس های آموزشی راه اندازی ساب وی در اتریش و سوییس، در کشورهای آلمان و آمریکا برگزار می شود. افرادی که اقدام به خرید و راه اندازی فرانچایز می کنند، پس از شرکت در کلاس ها، باید در محیط کاری خود حضور داشته و در آن فعالیت داشته باشند. همچنین می توانند نیرویی را به عنوان همکار خود استخدام کرده و درصدی از سود خود را به وی پرداخت نمایند. بنابراین سرمایه گذاری در خارج از کشور از طریق خرید و راه اندازی فرانچایزها، صرفاً معطوف به پرداخت هزینه و دریافت سود ناشی از خرید نمی شود.

ویدیو موسسه MIE در مورد سرمایه گذاری صحیح


 

از دیگر شرایط عمومی خرید فرانچایزها، در اختیار گذاشتن امکانات و وسایل مورد نیاز جهت راه اندازی شعبه مورد نظر می باشد. برای مثال مک دونالد، مکان راه اندازی شعبه جدید را در اختیار متقاضیان قرار داده و هزینه اجاره آن را دریافت می کند. جالب است بدانید که کافه برادرهود، مکان راه اندازی فرانچایز را به صورت رایگان و بدون نیاز به پرداخت هزینه اجاره، در اختیار افراد قرار می دهد.

فایل صوتی موسسه MIE در مورد اقامت و تابعیت ناشی از سرمایه قسمت پنجم

انواع سرمایه گذاری صحیح در خارج از کشور

سرمایه گذاری صحیح سرمایه گذاری می باشد که علاوه بر حفظ پولی که برای سرمایه گذاری کنار می گذارید کسب درآمد هم داشته باشید  به عنوان مثال: اتریش در سال گذشته ارزش افزوده ملک ۱۲% و کشور مجارستان ارزش افزوده %۱۴ بود در واقع شما با خرید ملک و سرمایه گذاری در اتریش یا مجارستان علاوه بر اینکه ارزش پول تان حفظ می شد 12 الی14% هم سود می کردید به شرط اینکه بدونید کی و کجا باید سرمایه گذاری کنید. روش دیگر سرمایه گذاری راه اندازی یک خدمات مکانیزه یا الکترونیکی مثل کارواش مکانیزه است. که در ابتدا حدود ۳۵۰ تا ۵۰۰ هزار یورو برای شما هزینه بردار خواهد بود اما علاوه بر اینکه پول شما حفظ می شود درصد بالایی از درآمد شما سود خواهد بود بسیاری از روش ها مانند همین کار می باشد و سودآور است به عنوان مثال راه اندازی شهربازی: با خرید یک زمین با ارزش بسیار پایین در اطراف شهر و خرید دستگاه های شهربازی کم کم می توانید شهربازی خود را گسترش داده و با فروشی که از بلیط های شهربازی دارید روز به روز خلق پول جدید برای خود داشته باشید و این یعنی یک سرمایه‌گذاری عالی، در این بخش از مقاله قصد داریم چند نمونه از بهترین روش های سرمایه گذاری که در خارج از کشور امکان دارد تا به وسیله سرمایه گذاری صحیح پول و سرمایه شما برایتان کار کند و بسیار سودده باشد را معرفی نماییم.

 

ویدیو موسسه MIE در مورد زندگی در سوئد بهتر است یا نروژ؟


فایل صوتی موسسه MIE در مورد زندگی در سوئد بهتر است یا نروژ؟

سرمایه گذاری در هاستل در خارج از کشور

یکی از بهترین و کم ریسک ترین و پر سودترین سرمایه گذاری ها در خارج از کشور، سرمایه گذاری در هاستل می باشد. هاستل ها ساختمان هایی دارای اتاق های مجزا و مستقل هستند که بدون نیاز به مهماندار و یا گرفتن کلید، تنها با داشتن کد ورود قابل اجاره و استفاده به مدت معین برای گردشگران و مسافران می باشد. این سرمایه گذاری را می توان در شاخه سرمایه گذاری در املاک قرار داد. امروزه برخلاف گذشته دیگر نمی توان به راحتی پول و سرمایه را در خارج از کشور در اختیار اشخاص قرار داد و انتظار سودآوری بدون ریسک را داشت. این نوع سرمایه گذاری جای خود را به سرمایه گذاری های کم ریسک مانند خرید ملک، هاستل و فرانچایز ها داده است. به عنوان مثال، شما با خرید هاستلی به قیمت 500 هزار یورو در کشور اتریش(با دریافت وامی به مبلغ سرمایه گذاری و خرید هاستل) ملک خود را به مسافران اجاره دهید و ماهیانه بین 3 تا 4 هزار یورو درآمد یورویی داشته باشید. این در حالی است که اگر بخواهید ملک خود را بصورت بلندمدت و سالیانه اجاره دهید تنها ماهیانه مبلغی در حدود 800 تا 1000 یورو را دریافت خواهید نمود. پس در نتیجه شما می توانید از پولی که بابت اجاره هاستل دریافت میکنید به همراه افزایش سالیانه مبلغ ملک خود، سالیانه از 4 تا 15 درصد سود یورویی کسب نمایید. بهترین کشورها برای خرید هاستل از لحاظ سودآوری کشورهای اتریش، کانادا، استرالیا و پرتغال هستند. شما می توانید هاستل خود را برای اجاره در سایت هایی مثل:

  • booking.com
  • kayak.com
  • nh-hotels.com

ثبت نام کنید.

 

ویدیو موسسه MIE در مورد سرمایه گذاری در صنعت توریسم


خرید یا راه اندازی کارواش در خارج از کشور

همه ما میدانیم که زندگی بشری به سمت مکانیزه شدن و استفاده بیشتر از ربات ها و دستگاه های مکانیزه پیش می رود، از این رو اگر شما بتوانید برای سرمایه گذاری های خود از روشی استفاده کنید که در آنها کمتر از نیروی انسانی استفاده شود، ایده شما یک ایده بی نظیر خواهد بود که تا سالیان از آن سود می برید به عبارتی بهتر است است، طوری سرمایه گذاری کنید که به جای اینکه نیروی انسانی برای شما کار کند و مشکلات همیشگی بین کارفرما کارمندان و یا کارمندان و ارباب رجوع را داشته باشید، سرمایه گذاری شما به این سمت پیش رود که استفاده از نیروی انسانی در آن کم باشد در واقع پول شما به جای نیروی انسانی برای شما کار کند. به این نوع سرمایه گذاری که شما یک ایده خلاقانه داشته باشید و یک کسب و کار نوین با هزینه کم و متوسط راه اندازی کنید استارتاپ می گویند. یک مثال بسیار مناسبی که می توان در این قسمت مطرح کرد: کارواش مکانیزه می باشد، که کاربر با پرداخت هزینه کمتر و انجام بخشی از مراحل کار مثل جارو زدن داخل خودرو، هم هزینه کاربر مدیریت می شود و هم نیازی به استخدام تعداد زیادی نیروی انسانی نیست. در واقع راه اندازی کارواش مکانیزه در خارج از کشور به دلیل حذف نیروهای انسانی و نهایتا کاهش هزینه خرید بیزنس شما پول تفکر و ایده خلاقانه خود را می گیرید.

سرمایه گذاری درست - خرید کلبه برای اجاره

همیشه به شما پیشنهاد می شود که سرمایه گذاری هایتان به صورتی باشد که بعد از سرمایه گذاری پول شما برای شما کار کند. یکی از روش های سرمایه گذاری درست، خرید کلبه برای اجاره است. با خرید کلبه های های تفریحی و اجاره دادن آن به مسافرانی که برای تفریح به این مکان ها می آیند می باشد می توانید به سود بسیار باایی دست یابید.  این روش در آلمان، اتریش، سوئد، سوئیس، کانادا و آمریکا بسیار مورد استقبال قرار میگیرد به عنوان مثال چند سال پیش برای خرید این کلبه ها نیاز بود که بین ۲۰۰ الی ۲۵۰ هزار دلار یا یورو هزینه کنید، اما الان کرایه این کلبه ها برای توریست ها حداقل شبی 300 یورو هزینه دارد که این مبلغ در فصل های سرما بالاتر خواهد بود نکته دیگر در خرید این کلبه ها این است که قیمت زمین در سال های اخیر ۳۰ درصد افزایش پیدا کرده که وقتی همه این موارد را کنار هم بگذاریم  به این نکته میرسیم که این سرمایه گذاری بسیار سودده است و در واقع با خرید کلبه پول شما عملا برای شما کار می کند.

مزایای سرمایه گذاری در خارج از کشور

سرمایه گذاری در خارج از کشور از طریق خرید فرانچایزها دارای مزایای متعددیست که بسته به کشور و ویژگی های شعبه مورد نظر جهت راه اندازی، متفاوت می باشد. برای مثال از جمله مزیت های راه اندازی برخی فرانچایزها، نیاز به مبلغ کم جهت سرمایه گذاری اولیه در مقایسه با برخی فرانچایزهای دیگر است. همچنین میزان سود ناشی از سرمایه گذاری نیز در فرانچایزهای مختلف، متفاوت است که به عنوان مزیت برخی بر دیگری محسوب می شود. بسیاری از افراد هستند که در پی خرید ملک در کشور ترکیه هستند و در این باب سوالات بسیاری می پرسند؛ در پاسخ به این دسته از متقاضیان باید بگوییم که افرادی که پاسپورت ترکیه را اخذ می کنند، به راحتی نمی توانند به هر جایی سفر کنند. به طور کلی مزایای متعددی را می توان برای سرمایه گذاری در خارج از کشور و در کشورهای اروپایی برشمرد:

  • اقتصاد پویا و رشد بالای اقتصادی در کشورهای اروپایی
  • امنیت بالای سرمایه گذاری در این کشورها
  • زیرساخت های مناسب سرمایه گذاری در این کشورها
  • حفظ ارزش سود سرمایه حتی در صورت نوسانات بازار ارزی ایران
  • تأمین مکان و مقدمات راه اندازی فرانچایزها توسط شعبات اصلی
  • آثار اقامتی برخی از سرمایه گذاری های خارجی از طریق خرید فرانچایز و...
  • سطح بالای کیفیت زندگی در کشورهای اروپایی
  • اعتبار زیاد پاسپورت کشورهای اروپایی نظیر اتریش و سوییس
  • تحصیل فرزندان به صورت رایگان در مدارس و دانشگاه های اروپایی

بررسی استانداردهای سرمایه گذاری در خارج از کشور

یکی از مهم ترین موارد قبل از اقدام به سرمایه گذاری در خارج از کشور، بررسی امنیت سرمایه گذاری و وضعیت استانداردهای سرمایه گذاری در کشورهاست. چرا که سرمایه گذاری در کشورهایی که استانداردهای سرمایه گذاری در آن ها رعایت نمی شود، نه تنها موجب افزایش سود نمی شود، بلکه از بین رفتن سرمایه اولیه را نیز در پی خواهد داشت. امنیت سرمایه گذاری در خارج از کشور و در کشورهای اروپایی را می توان از طریق بررسی استانداردهایی سنجید. از جمله این استانداردها می توان به ریسک مصادره اموال، کنترل فساد و کیفیت نظارتی اشاره کرد. وضعیت مطلوب هر یک از این استانداردها در کشورهای اروپایی نظیر اتریش و سوییس، حاکی از امنیت سرمایه گذاری و شرایط مساعد آن برای سرمایه گذاری در خارج از کشور می باشد. در ادامه به این بخش، به توضیح هر یک از این استانداردها و بررسی آن در کشور اتریش به عنوان نمونه ای از کشورهای اروپایی می پردازیم:

ریسک مصادره اموال

این شاخص، به بررسی امنیت سرمایه خارجی در صورت بروز مشکل با شهروندان و دولت اروپایی پرداخته و برخورد سیستم قضایی کشورها را در برخورد با مصادره اموال سرمایه گذار بین المللی ارزیابی می کند. نرخ ریسک مصادره در کشورهای با امنیت بالای سرمایه گذاری در خارج از کشور، نزدیک به 1 بوده و هر چه این عدد به 7 نزدیک شود، خطر مصادره اموال توسط دولت و برخورد ناعادلانه دستگاه قضایی این کشور افزایش می یابد. با توجه به توضیحات ارائه شده، در نمودار مقابل، ریسک مصادره اموال در کشور اتریش نمایش داده شده است.

سرمایه گذاری در خارج از کشور

کنترل فساد

کنترل فساد در کشورهای اروپایی، نشان از کاهش تأثیر و نفوذ افراد در سیستم اداری و قضایی این کشور می باشد. بنابراین در کشورهایی که از بروز فساد در سیستم ادرای و قضایی آن جلوگیری می شود، امنیت سرمایه گذاری در خارج از کشور تأمین شده و سرمایه اولیه و سود ناشی از آن، در معرض خطر کمتری قرار دارد. شاخص کنترل فساد، با عددی در بازه مثبت و منفی 1.27 نمایش داده می شود. در نمودار روبرو، مقدار این شاخص در کشور اتریش طی سال های مختلف بررسی شده است.

کنترل فساد در اتریش

کیفیت نظارتی

شاخص کیفیت نظارتی، اشاره به توانایی دولت در اجرای قوانین و پایبندی به آن ها و همچنین توسعه بخش خصوصی اقتصاد دارد. شرایط مساعد بخش خصوصی، امنیت سرمایه گذاری در خارج از کشور در کشورها را تأمین می کند. شاخص کیفیت نظارتی نیز از طریق عددی در محدوده 2.5+ و 2.5- بیان می شود. همانطور که در نمودار مقابل مشاهده می کنید، این شاخص در کشور اتریش، مقدار مناسبی را به خود اختصاص داده است.

کیفیت نظارت در اتریش

بررسی شاخص های اقتصادی تأثیرگذار بر سرمایه گذاری در خارج از کشور

علاوه بر استانداردهای سرمایه گذاری که در بخش بررسی شد، شاخص های اقتصادی تأثیرگذار نیز از دیگر موارد مهم جهت بررسی و مطالعه جهت سرمایه گذاری در خارج از کشور می باشند. در کشورهایی با شاخص های اقتصادی پایدار و یا رو به رشد، سرمایه گذاری در خارج از کشور، منجر به افزایش سود و سرمایه می شود. شاخص های میزان تولید ناخالص داخلی، تورم و مالیات می توانند نقش تعیین کننده ای در سرنوشت سرمایه گذاری در خارج از کشور داشته باشند. به طور کلی، درصد زیادی از میزان تولید ناخالص داخلی جهان، در اختیار کشورهای اروپایی می باشد. نرخ پایین تورم نیز، موجب تضمین سود ناشی از سرمایه گذاری می شود. به نظر می رسد که بررسی هر یک از این شاخص ها در یکی از کشورهای اروپایی (به عنوان نمونه کشور اتریش)، در انتقال مفاهیم این بخش تأثیر بیشتری داشته باشد.

تولید ناخالص داخلی

میزان تولید ناخالص داخلی کشورها، شاخص مناسبی جهت بررسی رشد اقتصادی این کشورها می باشد. میزان بالای تولید ناخالص داخلی در کشورها، منجر به افزایش رشد اقتصادی آن کشور می شود. همان طور که گفته شد، بر خلاف جمعیت کم کشورهای عضو اتحادیه اروپا، درصد زیادی از نرخ تولید ناخالص داخلی جهان (حدود 20 درصد) در این کشورها تولید می شود. در نمودار روبرو، مقدار این شاخص برای کشور اتریش نمایش داده شده است.

تولید ناخالص داخلی در اتریش

تورم

در کشورهای دارای ثبات اقتصادی، مقدار تورم پایین می باشد. در توضیح شاخص تورم باید گفت که این شاخص، به میزان تغییر قیمت ها در بازه زمانی یک سال اطلاق می شود. ارزش سود ناشی از سرمایه گذاری در خارج از کشور در کشورهایی با تورم پایین، پایدار بوده و برخلاف کشورهای با تورم بالا، به یک باره ارزش خود را از دست نخواهند داد. کشورهایی که دارای نرخ تورم کمتر از 3 هستند، از نظر اقتصادی در شرایط مناسبی برای سرمایه گذاری در خارج از کشور قرار دارند. اما در سال های اخیر به دلیل وجود جنگ اوکراین نرخ تورم کمی بالا رفته نمودار مقابل، مربوط به نرخ تورم در سال های اخیر کشور اتریش است.

نرخ تورم در اتریش

مالیات

بررسی میزان مالیات بر درآمد، یکی از اقدامات ضروری جهت سرمایه گذاری در خارج از کشور می باشد. چرا که نسبت نامتعادل میزان مالیات دریافتی نسبت به درآمد حاصل از سرمایه گذاری و فعالیت اقتصادی، سود حاصل از سرمایه گذاری در خارج از کشور را تحت تأثیر قرار می دهد. نکته بسیار مهم در خصوص مالیات در کشورهای مختلف، اهمیت نسبت مناسب میزان مالیات و درآمد در این کشورها می باشد. زیرا دریافت مقدار بیشتر و یا حتی کمتر مالیات، در سیستم اقتصادی کشور تأثیرات منفی خواهد گذاشت. میزان مالیات بر درآمد کشور اتریش، در نمودار مقابل بررسی شده است.

نرخ مالیات در اتریش

تفاوت کارآفرینی، نوآفرینی و کارشرکت

با ارائه روش های جدید سرمایه‌گذاری بسیاری از عزیزان سوال کردند که تفاوت کارآفرینی نوع آفرینی و کار شرکت چیست؟ در اینجا به زبان ساده برای شما تفاوت بین این روشها را بیان خواهیم کرد:

  • روش نوآفرینی: اقامت نو آفرینی روشی می باشد که نیاز به سرمایه بالا ندارد اما نیاز به یک بیزینس پلن قوی دارد و بیزینس پلن شما باید یک ایده نوآورانه باشد که به کشور مقصد کمک کند مانند تاکسی های اینترنتی
  •  روش کارآفرینی: بر خلاف روش نوآفرینی روش کارآفرینی در خارج از کشور نیاز به داشتن تمکن مالی بالا دارد و شما برای این روش باید حداقل بین ۱۰۰ الی ۲۰۰ هزار دلار سرمایه داشته باشید. همچنین نیاز است که سابقه مدیریتی قوی در کشور مبدا داشته باشید. در این روش شما یک بیزینس جدید در کشور مقصد راه اندازی می کنید. مثلاً یک شعبه از مک دونالد یا یک هتل و یا یک مزرعه را خریداری میکنید، و مدیریت آن را به عهده می گیرید. مزیت روش کارآفرینی این است که در بعضی از کشورها نیاز به داشتن مدرک زبان نیست  و شخص بدون داشتن مدرک زبان می توانید به کشور مقصد مهاجرت کند.
  •  روش کار شرکت: اقامت کارشرکت روشی است که در واقع شما یک شعبه از بیزینس فعال خود در کشور مقصد راه اندازی می کنید و یا یک بیزینس آماده را خریداری می کنید و از آن طریق به کشور مقصد مهاجرت می کنید.

 پس تفاوت بین روش ها این است که: روش نوآفرینی نیاز به سرمایه بالا ندارد اما نیاز به ارائه یک بیزینس پلن قوی دارد، روش کارآفرینی نیاز به سابقه مدیریتی خوب و همچنین سرمایه بالا دارد و روش کار شرکت نیاز به سرمایه مناسب و داشتن یک بیزینس فعال می باشد.

توصیه ها و نکات مهم برای سرمایه گذاری در خارج از کشور

افرادی که قصد سرمایه گذاری در خارج از کشور و انتقال سرمایه خود را دارند بهتر است تا با واقعیت های سرمایه گذاری در خارج از کشور آشنا شوند. متقاضیان با خرید ملک در کشور های اروپایی با مبلغ 250 تا 300 هزار یورو، همان مبلغ را به عنوان گارنتی دریافت خواهند کرد که ریسک این روش سرمایه گذاری را به حداقل می رساند. لازم به ذکر است که در این روش افراد می توانند ماهایانه هزار یورو سود دریافت کنند.

از معایبی که سرمایه گذاری با خرید ملک در کشور ترکیه دارد این است که پول این کشور همواره کم ارزش شده به همین دلیل خرید ملک در کشور های اروپایی به شدت توصیه می شود. فراموش نکنید که خود امر خرید ملک به اقامت یا تابعیت منتهی نشده ولی با پیشنهاداتی که مشاورین موسسه MIE به شما ارائه می دهند، در نهایت می توانید اقامت و تابعیت کشور مقصد را دریافت نمایید.

نکته مهم اول در این زمینه این است که فرد سرمایه گذار بهتر است تا قبل از انتقال سرمایه خود به کشور مورد نظرش از آن کشور و وضعیت سود و زیان کسب و کار مورد نظرشان از نزدیک آشنا شوند تا دچار ضرر و زیان و پشیمانی نشوند. نکته مهم دوم این است که فرد سرمایه گذار می بایست آمادگی دوری از کشور و زندگی در خارج از کشور برای مدیریت کسب و کارش را داشته باشد. نکته سوم این است که حتماً می بایست بر قوانین سرمایه گذاری در خارج از کشور مسلط و آگاه باشید. مثلاً می بایست بدانید که اگر فردی به شما گفت با خرید یک آرایشگاه در کشور کانادا و سپس کار در آن به عنوان آرایشگر می توان اقامت کانادا را اخذ نمود، اصل را بر اعتماد به حرف وی نگذارد و در وبسایت های رسمی مهاجرتی کانادا به تحقیق و جستجوی اطلاعات موثق بپردازد و سپس اقدام کند. این واقعیت وجود دارد که حتی برترین و حاذق ترین کارشناسان و مشاوران مهاجرتی نیز بر قوانین مالیاتی و سرمایه گذاری در کشورهای مختلف تسلط کامل ندارند و تلاش و تحقیق خود فرد سرمایه گذار و ترجیحاً به صورت حضوری در کشور مقصد قبل از سرمایه گذاری لازم و حتی واجب است. نکته مهم دیگر در زمینه سرمایه گذاری مطئمن در خارج از کشور این است که سرمایه گذار در ابتدای کار مهاجرت بهتر است تا در بخش های کم ریسک مانند مسکن در کشورهایی مانند اتریش، سوئیس، آلمان، هلند، پرتغال و کانادا سرمایه گذاری کرده و با خرید ملک و سپس اجاره دادن آن به کسب درآمد بپردازند. خوبی بزرگ این سرمایه گذاری این است که در سالهای اخیر در کشورهای اروپایی و کانادا قیمت مسکن رشد قابل توجهی داشته و شما با خرید ملک در عین گرفتن سود به یورو و دلار می توانید از افزایش قیمت ملک نیز سود کسب کنید. در انتها و پس از جمع بندی نهایی بهتر است فرد متقاضی سرمایه گذاری در خارج از کشور حتماً در مورد سرمایه گذاری در خارج از کشور از طریق وکیل مهاجرت معتبر اقدام نمایید که ترجیحاً در محدوده مورد نظر شما برای سرمایه گذاری سکونت داشته و یا دارای وکیل رسمی حاذق به عنوان همکار در آن منطقه باشد. موسسه ملک پور می تواند شما را در این امر یاری نماید.

مهم ترین و بهترین روش شناسایی اعتبار یک موسسه مهاجرتی، تعداد ویزاهای اخذ شده توسط آن موسسه است که به نوعی برتر از هر نوع حرف و ادعایی است. شما در لینک های زیر می توانید از ویزاهای اخذ شده توسط موسسه ملک پور آگاه شوید.

 

 

افرادی که قصد سرمایه گذاری در خارج از کشور از طریق خرید فرانچایزها و راه اندازی رستوارن های زنجیره ای دارند، باید به نکات مهمی توجه داشته باشند که تأثیر زیادی در موفقیت آن ها خواهد داشت. یکی از مهم ترین نکات برای خرید فرانچایزها، آشنایی با انواع فرانچایزها و گزینه های پیش رو می باشد. چرا که بسته به شرایط هر یک و شرایط روحی و علاقمندی های متقاضیان، ممکن است انتخاب یکی بر دیگری ترجیح داده شود. بنابراین پیشنهاد می شود از طرق مختلفی مانند تحقیقات کامل و جامع و یا حضور در کشور مقصد، به بررسی همه جانبه فرانچایز مورد نظر خود پرداخته و سپس تصمیم گیری نمایید. پیشنهاد موسسه ملک پور به شما متقاضیان عزیز سرمایه گذاری در خارج از کشور، اخذ اقامت کشور مورد نظر خود از طرق دیگر می باشد؛ تا پس از ورود به این کشور و چند ماه تحقیق و بازدید از فرانچایزهای مختلف و کسب آگاهی از شرایط کاری هر یک، کاملاً آگاهانه اقدام نمایید. با مراجعه به لینک ذیل می توانید در خصوص روش های مهاجرت و اقامت اروپا و اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری در اروپا اطلاعات مفیدی به دست آورید:

روش دیگر پیشنهادی ما، تهیه محصول راهنمای گام به گام انتخاب مسیر مهاجرت می باشد. چرا که شرایط سرمایه گذاری در خارج از کشور از طریق خرید فرانچایز و سایر روش ها، به طور کامل شرح داده شده است و اطلاعات مورد نیاز هر یک از کشورها از جمله مالیات مورد بررسی قرار گرفته است. همان طور که گفته شد، شرایط پرداخت مالیات، بیمه و... از جمله مواردی هستند که اطلاع از آن ها در انتخاب روش سرمایه گذاری مورد نظر بسیار مؤثر می باشد. همچنین بسیاری از فرانچایزها نظیر کافه برادرهود وجود دارند که دارای شرایط بسیاری مناسبی برای سرمایه گذاری هستند، اما بسیاری از افراد از آن ها اطلاع ندارند. بنابراین پیشنهاد می شود ویدئوی مسیر سبز مهاجرت را تهیه نموده و اطلاعات خود را در خصوص کشور و روش مهاجرتی مورد نظر خود افزایش دهید.

 

پرسش: سلام خسته نباشید ببخشید من کل اموالم 8 تا 9 میلیارد تومان میشه. میخوام تو یه کشور اروپایی سرمایه گذاری یا زندگی کنم. به نظرتون امکانش هست؟ بجز ترکیه که به نظرم اروپایی نیست. حتی ارمنستان هم یه مدتی بودم. مردم بسیار خوبی داشت. پرتغال هم که شده 500 هزار دلار. میشه با همین 8 میلیارد وام گرفت که 500 هزار دلار تکمیل بشه؟ بجز پرتغال چه کشورهایی میشه سرمایه گذاری کرد؟ اروپای غربی منظورم هست. ایتالیا، اسپانیا، فرانسه،... ببخشید بابت طولانی بودن سوالم.

 

پرسش: سلام با داشتن حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار دلار ثروت در کدام کشور میتوان راحت و سریعتر اقامت گرفت

 

 

پرسش: تفاوت کار آفرینی و کار شرکت و نوآفرینی در چیست؟

 


سوالات متداول 

✔️چه نوع سرمایه گذاری هایی در خارج از کشور امکان پذیر است؟

شما می توانید بسته به شرایطی که دارید اقدام به ثبت شرکت، کارآفرینی و استارت آپ، خرید ملک، خرید فرانچایزها و رستوران های زنجیره ای و همچنین اخذ اقامت خودحمایتی نمایید.

✔️برای سرمایه گذاری در خارج از کشور به چه مواردی می بایست توجه نمود؟

برای این منظور، در نظر گرفتن فاکتورهایی مانند ریسک مصادره اموال، کنترل فساد، کیفیت نظارتی، تولید ناخالص داخلی، تورم و مالیات دارای اهمیت است.

✔️بهترین کشور برای سرمایه گذاری در خارج از کشور کدام است؟

پاسخ به این سوال کمی دشوار است، چرا که هر کشور شرایط متفاوتی را برای مهاجرت بیگانگان در نظر گرفته است و افراد بسته به علایق شخصی و داشتن شرایط لازم می توانند در کشور مطلوب خود اقدام به سرمایه گذاری نمایند.

✔️ارزان ترین سرمایه گذاری در خارج از کشور کدام است؟

شاید راه اندازی شعبه ساب وی با هزینه ای در حدود 100 هزار یورو را بتوان به نوعی ارزان ترین نوع سرمایه گذاری در خارج از کشور محسوب کرد، ولی می بایست این نکته را نیز در نظر گرفت که در بسیاری از کشورهای جهان به صرف خرید فرانچایز به فرد اقامت اعطا نمی گردد و آن خرید تنها جنبه سرمایه گذاری و کسب درآمد دارد.


_____________________ سخن پایانی _____________________

سرمایه گذاری در خارج از کشور، ارزانترین و بهترین کشور برای سرمایه گذاری، شرایط اخذ اقامت کشورهای خارجی از طریق سرمایه گذاری و بهترین کشور برای سرمایه گذاری در این مقاله به صورت علمی مورد بررسی قرار گرفت. سرمایه گذاری در خارج از کشور از طرق مختلفی نظیر ثبت شرکت، کارآفرینی، خرید ملک و ... امکان پذیر است. خرید فرانچایزها و راه اندازی رستوران های زنجیره ای نیز یکی از انواع روش های سرمایه گذاری در خارج از کشور است. شرایط خرید فرانچایزها در کشورهای مختلف اروپایی متفاوت است. همچنین میزان سرمایه لازم جهت راه اندازی فرانچایزهای مختلف نظیر مک دونالد، برگر کینگ و... متفاوت از یکدیگر است. از این رو اقدام به سرمایه گذاری در خارج از کشور از طریق خرید فرانچایزها، نیاز به مطالعه، تحقیق کامل و بررسی شرایط هر یک مانند میزان سرمایه اولیه، نرخ مالیات و ... دارد. موسسه ملک پور آماده ارائه مشاوره تخصصی در موضوع سرمایه گذاری در خارج از کشور از طرق مختلف از جمله خرید فرانچایزها می باشد. علاقمندان به کسب اطلاعات کامل از شرایط سرمایه گذاری در کشورهای مختلف می توانند با موسسه ملک پور تماس گرفته و مشاوره تلفنی رایگان دریافت نمایند. همچنین در صورت تکمیل فرم تماس می توانید اعلام درخواست جهت دریافت تماس تلفنی و مشاوره تلفنی رایگان توسط برترین مشاورین متخصص موسسه ملک پور نمایید. در انتهای این مقاله نیز، مشاورین این موسسه آماده پاسخگویی به سوالات و یاری رسانی به شما سروران گرامی می باشند.

امتیاز 4.88 از 5 ( 49 رای ثبت شده)

ثبت پرسش
احمد حسینی
با سلام و خسته نباشید خدمت آقای ملک پور و همکاران گرامی ایشان. درخصوص سرمایه گذاری در ملک اگر بنده ملکی به ارزش 150000 هزار یورو در اتریش خریداری بکنم بدون شرط اقامت و با محاسبه مالیات آن اجاره و سود آن در ماه چقدر و چگونه است.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز خرید ملک شرایط خاص خود دارد و براساس منطقه و جایی که می خواهید ملک بخرید متفاوت است. درخصوص اجاره ملک هم به نوع اجاره روزانه و یا ماهانه شما بستگی دارد. که حین خرید ملک می توانید از کارشناسان و مشاوران املاک به اسطلاح راهنمایی های لازم را دریافت نمایید. پیشنهاد می کنم حتما با مجموعه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت رایگان توسط کارشناسان بررسی شود. موفق باشید
سعید صمدی
با سلام سوال بنده این است که اگر من بخواهم ویزای کارآفرینی در کشور استرالیا را دریافت کنم و در آن کشور به بیزینس دامپروری مشغول بشوم ، چه مقدار سرمایه باید داشته باشم و مراحل آن را میخواهم بدانم، با تشکر فراوان
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای اینکه شما را بهتر راهنمایی کنیم نیازمند به اطلاعات بیشتری هستیم اما بصورت کلی کشور استرالیا بخواهید سرمایه گذاری انجام دهید حداقل باید 400 هزار دلار استرالیا سرمایه گذاری کنید کاملا امتیازی است و به سن، مدرک تحصیلی، نمره زبان شما امتیاز می دهد اگر مورد تایید باشد شما موفق به دریافت ویزای 188 می شوید پس از اقامت موقت تبدیل اقامت دائم بکنه ثابت بکنید که بیزینس شما سود ده بوده می توانید موفق به دریافت ویزای 888 شوید. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت رایگان توسط کارشناسان ما بررسی شود. موفق باشید.
ملیکا فتاحی
سلام وقت شما بخیر. همسر من قصد سرمایه گذاری در کشور آلمان را دارند از طریق کارآفرینی. کلا 4 میلیارد سرمایه داریم و یک فرزند 5 ساله هم داریم. من 35 ساله هستم و همسرم 39 سالشونه. میشه من را راهنمایی کنید؟ در کل در سرمایه گذاری در خارج از کشور چه میزان سرمایه کفایت می کنه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرضادب دوست عزیز بصورت کلی برای سرمایه گذاری در خارج کشور شما حداقل باید 150 تا 200 هزاریورو سرمایه داشته باشید. و برخی از کشورها مثل همین آلمان نیازمند به طرح تجاری هم هستید و اگر طرح تجاری شما پذیرفتته شود منجر به اخذ اقامت می گردد. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت رایگان بررسی شود. موفق باشید.
لاوی شروین
مدیریت محترم سایت ممنون خواهیم شد بیشتر حول محور سرمایه گذاری در بخش سهام شرکت های بین المللی فرا بورس و اوراق قرضه دولتی بپردازید.ضمنا سپاس از سایت پر محتوا تون🙏💐
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز سپاسگزاریم از الطافتان حتما این نظر شما به مدیر سایت منتقل میشه البته بیشتر مطالبی که شما در سایت مطالعه می فرمایید راه هایی است که بوسیله ان می توان اقامت یک کشور خارجی را دریافت کرد. از آنجا که سرمایه گذاری در بورس منجر به اهدای اقامت نمی شود و ابتدا باید اقامت یک کشور را داشته باشید و بعد اقدام به سرمایه گذاری نمایید مطالب آن در سایت ما کمتر است.
لاوی شروین
ضمن تشکر از پاسخ گویی ..واقعیت نیازمند تعریف نیست تعهد و سایت تون ستودنی یست /عرض کردم فرا بورس یعنی سرمایه گذاری خارج از بورس چیزی مانند خرید سهام شرکت های چون بنز تویوتا پروژه های عمرانی
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز باعث افتخار ماست که در خدمتتان هستیم اکثر این مواردی که می فرمایید ابتدا نیازمند به داشتن اقامت است و صرفاً با داشتن پشتوانه مالی نمی توان وارد این بازار شد، بخاطر همین عمده فعالیت موسسه روی فلسفه اصلی آن که مهاجرت و اخذ اقامت است، تمرکز دارد.
لاوی شروین
ضمن تشکر از پاسخ گویی ..واقعیت نیازمند تعریف نیست تعهد و سایت تون ستودنی یست /عرض کردم فرا بورس یعنی سرمایه گذاری خارج از بورس چیزی مانند خرید سهام شرکت های چون بنز تویوتا پروژه های عمرانی
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز باعث افتخار ماست که در خدمتتان هستیم اکثر این مواردی که می فرمایید ابتدا نیازمند به داشتن اقامت است و صرفاً با داشتن پشتوانه مالی نمی توان وارد این بازار شد، بخاطر همین عمده فعالیت موسسه روی فلسفه اصلی آن که مهاجرت و اخذ اقامت است، تمرکز دارد.
محمدرضا ولی نژاد
سلام استاد.من18 ساله هستم و درسته که هیچ سرمایه ای واسه سرمایه گذاری در خارج ندارم ولی 1سال هست تموم پست ها و ویدیو هاو...شمارو پیگیری می کنم دارم رو خودم سرمایه گذاری می کنم تا به امید خدا جزو بهترینای این جهان باشم.خیلی ممنون بابت ویدیو های خوبتون .
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز انشالله با پشتکاری که دارید حتما به هدف ها و آرزویتان خواهید رسید. پیشنهاد می کنم وارد سایت موفقیت MIE بشید که مطالب آن هم بسیار می تواند به شما کمک بکند. موفق باشید. https://miesuccess.com/
احمد سیاوشی
سلام. ممنون بابت مقاله خوبتون. بهترین کشور برای اخذ اقامت با کمترین هزینه کدام است؟ ایا با ۴ میلیارد امکان سرمایه کذاری در اروپا وجود داره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب شما از طریق تحصیل، کار، سرمایه گذاری می توانید اقدام کنید. ولی برای راهنمایی بهتر باید در مورد سن، تحصیلات، سطح زبان، وضعیت تاهل اطلاعات کاملی داشته باشیم تا راهنمایی کنیم. بنابراین، برای اخذ اطلاعات بیشتر می توانید با موسسه تماس گرفته و مشاوره رایگان در این زمینه دریافت کنید. سپاس
یوسف پورحسین
سلام ممنونم از مقاله بسیار خوبتون، ویدئوهایی که تو این مقاله قرار داشت واقعا مثل یک کلاس درس آموزنده بود و واقعا لذت بردم از این ویدئوها. با توجه به صحبت های آقای دکتر من امکان سرمایه گذاری در خارج از کشور رو دارم. فقط میخوام با خود ایشون صحبت داشته باشم و از تجربه شون استفاده کنم که چه اقدامی انجام بدم برام بهتر هست و به نتایج خوبی میرسه. ممنون میشم برای مشاوره با ایشون راهنماییم کنید.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و احترام لطفا برای بررسی تخصصی شرایطتون با مشاورین تماس بگیرید
احسان انصاری
سلام و خدا قوت من در یکی از شهرستان های تقریباً بزرگ سازنده املاک هستم و سرمایه نقدی و غیرنقدی در حدود 80 میلیارد دارم. خواستم بدونم در چه صورتی می تونم به کشوری ورود پیدا کنم و بعد از ورود به کشور سرمایه خودم رو منتقل کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و احترام از طریق اقامت خودحمایتی بدون نیاز به سرمایه گذاری اقامت بگیرید و بعد در هر زمینه ای سرمایه گذاری کنید برای اطلاعات بیشتر با مشاورین تماس بگیرید
ستاره رضایی
عرض ادب برای سرمایه گذاری روی ملک در اتریش من چقدر باید هزینه کنم؟ نیاز به دریافت اقامت هم ندارم. صرفا به لحاظ سرمایه گذاری امن عرض می کنم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و احترام از ۱۰۰ هزار یورو به بالا ولی فقط در کشورهای خاصی امکان پذیر است برای اطلاعات بیشتر با مشاورین تماس بگیرید
عباسی
سلام من میخوام توی یک کشوری ملک بخرم که بتونم اقامت و پاسپورت بگیرم. سرمایه گذاری تو کدوم کشور خارجی این اجازه رو میده که پاسپورت بگیرم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و احترام درحال حاضر برای ایرانی ها پرتغال یونان جزائر کارائیب و ترکیه امکان پذیر است با مشاورین تماس بگیرید کامل راهنماییتون میکنن
شيرين خسروى
با سلام آيا با داشتن ٦ ميليارد تومان سرمايه مى توان براى اخذ اقامت از طريق سرمايه گذارى در خارج از كشور اقدام نمود؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و احترام بله خیلی روشها نیز هست که نیاز به سرمایه گزاری مستقیم نیست و با اثبات تمکن مالی می توان اقامت گرفت با مشاورین تماس بگیرید کامل راهنماییتون میکنن
مشاک
سلام و عرض ادب وقت بخیر من میخوام با 500 هزار یورو سرمایه گذاری اقامت بدست بیارم چه کشورهایی میتونم اقدام کنم که سود هم بتونم داشته باشم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و احترام بستگی به شرایط شما دارد می توان به کانادا، پرتغال، اتریش، هلند اشاره کرد با مشاوران تماس بگیرید بطور کامل راهنماییتون میکنن
مریم کریمی
با سلام من ۴۵ سال سن دارم و ۱۰ ساله بیزنس خودم رو دارم از چه روشی میتونم برای سرمایه گذاری و اقامت اقدام کرد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و احترام بسته به دیگر فاکتورها متفاوت هست اما کشورهایی مانند کانادا سوئد پرتغال اتریش و هلند می توان اقدام کرد با مشاورین تماس بگیرید راهنماییتون میکنن
مشهدی
سلام و ارادت...ممنونم از اطلاعات خوبتون...بنده مشهدی هستم...در کار املاک هستم در ایران...قصد دارم همین تخصص و کارم رو منتقل کنم به اروپا و سرمایه گذاری در خارج از کشور را انجام بدم.کدام کشور مناسب تر هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام از طریق خرید ملک می توان اقامت برخی کشورها را اخذ کرد مانند پرتغال و یونان . و یا از روشهای دیگر اقامت دریافت کرد و بعد در زمینه ملک کار کرد مانند هلند دانمارک کانادا. با مشاورین تماس بگیرید راهنماییتون میکنند
حامد پهلوان
با سلام‌ با سرمایه ۱۲ میلیارد تومان میتونم برای اسپانیا اقدام کنم ؟ امکان جابجایی با کریپتو رو دارم ، چند مرتبه سفر داشتم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز به صرف کریپتو خیر شرایط شما باید کامل بررسی شود تا ببینیم کدام روش ها برای شرایط شما مناسب هست. اسپانیا از طریق تحصیل خرید ملک و تمکن مالی می توانید اقدام کنید. با موسسه تماس بگیرید تا شرایط شما بصورت کامل بررسی شود. موفق باشید
مشاوره رایگان