شرایط خرید ملک در اروپا

23 نظر

از دیرباز سرمایه گذاری در امر خرید ملک و اقامت با خرید ملک در اروپا یک روش پر سود و تجارتی عالی بوده است. حال در نظر بگیرید که این سرمایه گذاری در کشوری از قاره اروپا انجام شود که در سطح بالایی از لحاظ رشد اقتصادی قرار گرفته باشد. چندین کشور اروپایی برنامه های "ویزای طلایی" را ارائه می دهند که به شهروندان غیر اتحادیه اروپا و منطقه اقتصادی اروپا اجازه می دهد با سرمایه گذاری در املاک و مستغلات مجوز اقامت دریافت کنند. شرایط اقامت اروپا با خرید ملک شامل:

  • حداقل سرمایه گذاری در ملک
  • حفظ مالکیت ملک را برای مدت مشخصی
  • تمکن مالی برای حمایت از خود و افراد وابسته در طول اقامت
  • عدم داشتن پیشینه کیفری
  • مهارت زبان

در شرایط حال حاضر، کشورهای زیادی نیستند که با خرید ملک به ایرانیان اقامت بدهند و حتی کشورهایی که این امکان را فراهم کرده اند معلوم نیست تا چه زمانی به ایرانیان اقامت اعطا کنند. کشورهای اروپایی مانند قبرس، اسپانیا و یونان این امکان را فراهم کرده اند که شما علاوه بر اخذ اقامت از طریق خرید ملک، بتوانید ملک خود را پس از خرید اجاره داده و یا آن را با سود بیشتر به فروش برسانید. متاسفانه به تازگی ویزای طلایی پرتغال برای ایرانیان بسته شد. به طور کلی این روش می تواند راهی مطمئن برای افرادی باشد که قصد خرید ملک در اروپا را دارند. افراد باید معیار مختلفی مانند تفاوت هزینه ها، نوع دموکراسی کشور ها و مقایسه پاسپورت ها، بهترین کشور را برای مهاجرت بر اساس شرایط شخصی انتخاب کنند.

در این مقاله ما به بحث در خصوص ارزانترین کشور برای خرید ملک و اقامت، خرید ملک در اروپا و بررسی ارزانترین کشور اروپایی برای خرید خانه می پردازیم. با خرید ملک در کدام کشورها میتوان اقامت گرفت؟ به عنوان مثال خرید ملک در قبرس جنوبی به ارزش 2 میلیون یورو می تواند منجر به اخذ اقامت شود که در سرفصل های مقاله به آن می پردازیم. کشورهای عضو اتحادیه اروپا می توانند مقصدی مطلوب برای ایرانیانی باشند که قصد سرمایه گذاری و خرید ملک را دارند. اقامت از طریق خرید ملک در سوئد یکی از سوال های متداول شما عزیزان است و باید گفت اقامت این کشور با خرید ملک به ایرانیان اعطا نمی شود. قوانین کلی کشورها، هزینه های مورد نیاز برای خرید ملک و اخذ اقامت از این روش همگی در این مقاله بررسی شده اند و پاسخ درستی برای سوالات شما عزیزان در خصوص خرید ملک در اروپا خواهند بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اقامت از طریق خرید ملک ارزان در اروپا با برقراری تماس تلفنی و یا تکمیل فرم تماس، از مشاورین متخصص این موسسه، مشاوره رایگان تلفنی دریافت نمایید.

 

ویدیو موسسه MIE در مورد خرید ملک در اروپا


مباحثی که در این نوشتار بررسی می گردد:

تماس با ما

خرید ملک در اروپا

کدام کشورها با خرید ملک اقامت میدهند

در پاسخ به سوال کدام کشورها با خرید ملک اقامت میدهند، باید قصد خود را پس از خرید ملک در نظر داشته باشید، اگر شما قصد اقامت با خرید ملک در اروپا را دارید باید بدانید که کشور های اروپایی از نظر قوانین تا حدودی با یک دیگر متفاوت هسند. ولی به طور کل این پروسه به 5 سال به طول می انجامد و پس از اقامت با خرید ملک در اروپا می تواند خانواده خود را نیز به آن کشور ببرید. در ادامه به نکات و جزئیات این مهم می پردازیم.

ویدیو موسسه MIE در مورد بهترین روش مهاجرت


اقامت با خرید ملک در اروپا

یکی از مهم ترین نکاتی که باید درخصوص ارزانترین کشور برای خرید ملک و اقامت و خرید ملک در اروپا  به همراه اقامت با خرید ملک در اروپا بررسی شود این است که چه کشورهایی امکان اخذ اقامت به واسطه خرید ملک را برای ایرانیان فراهم کرده اند. در همه کشورها در صورتی که اشخاص واجد شرایط باشند، امکان خرید ملک وجود دارد؛ اما برخی در برخی از آن ها خرید ملک منجر به اخذ اقامت می شود. اکثر ایرانیان در پی خرید ملک ترکیه هستند و به اشتباه این مسئله برای این دسته از عزیزان جا افتاده که فقط با خرید ملک کشور ترکیه می توانند پاسپورت و شهروندی سایر کشورها را تصاحب کنند. این در صورتی است که کشور های اروپایی خدمات بهتر و معتبر تری برای افراد در نظر گرفته اند. فراموش نکنید که شما با پاسپورت ترکیه به راحتی نمی توانید به هر کشور اروپایی سفر کنید و این پاسپورت از ضعف های بسیاری برخوردار می باشد. در مقابل لازم به ذکر است که شما با خرید ملک در هر کشوری موفق به دریافت اقامت آن کشور ختم نمی شود. نکته ای که در این امر بسیار حائز اهمیت است کم شدن ارزش واحد پولی کشور ترکیه است که همه ساله رو به بی ارزش می باشد.

ویدیو موسسه MIE در مورد بررسی خرید ملک در کشورهای اروپایی


خرید ملک در قبرس جنوبی

یکی از معدود کشورهایی که به محض خرید ملک، پاسپورت خود را به ایرانیان اعطا میکرد و این پاسپوت به شخص اصلی و اعضای خانواده و فرزندان زیر 25 سال با اثبات وابستگی اعطا می شود، کشور قبرس جنوبی بود. به منظور اخذ پاسپورت حتماً باید ملک یا املاکی به ارزش 2 میلیون یورو خریداری شود و 150 هزار یورو نیز به دولت این کشور اهدا گردد. پس از 3 سال نیز می توان املاک را به فروش رسانید؛ اما باید 500 هزار یورو نگه داشته شود. البته این روش فعلا بسته است و برای اقدام پیشنهاد می شود از مشاوران موسسه استعلام بگیرید. برای اخذ اقامت از طریق خرید ملک در قبرس باید تقریبا از 150 تا 300 هزار یورو ملک بخرید. بعضی از کشورهای اروپایی مانند قبرس جنوبی هستند که از همان ابتدا ۵۰ تا ۷۰ درصد مبلغ ملک را به صورت وام می دهد، در واقع شما می توانید هم ملک را خریداری کنید، و هم و اجازه دهید، و بازپرداخت وام را از طریق اجاره ملک پرداخت کنید. حتی کمی از مبلغ برای خودتان هم باقی می ماند.

ویدیو موسسه MIE در مورد سرمایه گذاری در املاک


اقامت اروپا با خرید ملک پرتغال

برنامه خرید ملک پرتغال و دریافت گلدن ویزای این کشور، از محبوب ترین طرح ها در اروپا برای سرمایه گذارانی است که قصد اقامت در کشوری اروپایی به همراه خانواده خود دارند. برنامه ویزای سرمایه گذار در سال 2012 به طور فعال توسط دولت پرتغال به صورت بین المللی مورد حمایت قرار گرفته و جهت اجرا ارائه شده است. متقاضیان سرمایه گذاری در خرید ملک اگر مبلغ بین ۲۸۰ تا ۳۵۰ هزار یورو داشته باشید، می توانید برای دریافت اقامت در پرتغال با خرید ملک اقدام کنید. خوبی سرمایه گذاری در این کشورهای اروپایی این می باشد که سرمایه شما گارانتی برگشت دارد و گارانتی می گردد که مبلغ اولیه برای شما حفظ می گردد. با پرداخت مبلغ ۳۵۰ هزار یورو هم می‌توانید اقامت پرتغال را دریافت کنید و هم سالانه سود 2 الی 3% دریافت می کنید. در صورت اقدام برای هر یک از دو حالت فوق، فرد می تواند از طریق خرید ملک در پرتغال، اقامت این کشور را برای خود، همسر و فرزندان با شرایط سنی خاص و مجرد خود به دست آورد. معمولا شرایط سنی همراه برای فرزند در صورت اثبات وابستگی بالاتر می رود.

  • توجه:

جهت برخورداری از مزیت های خرید ملک پرتغال با قیمت 280 هزار یورو فقط تا مدت محدودی فرصت دارید و پس از این تاریخ دولت پرتغال مبلغ خرید ملک در کشور پرتغال را به دلیل تغییر قوانین اعطای اقامت افزایش خواهد داد.

ویدیو موسسه MIE در مورد اقامت آسان اروپا


خرید ملک اسپانیا

در باب موضوع خرید ملک در اسپانیا و ارزانترین کشور اروپایی برای خرید خانه در اسپانیا با پرداخت مبلغ 350 تا 500 یورو می توانید بین ۳ تا ۶ ماه بعد اقامت بگیرید. گفتنی است اگر مبلغ ۳۵۰ هزار یورو پرداخت کنید، ما بقی مبلغ یعنی ۱۵۰ هزار یورو را برخی شرکت ها بابت اجاره برای مدت ۱۰ سال پرداخت می کنند، و برای مدت ۱۰ سال ملک به صورت کامل در اختیار این شرکت ها قرار می گیرد و بعد از آن می توانید خودتان از آن استفاده کنید. اشخاصی که قصد دریافت گلدن ویزا را داشته باشند، می توانند ملکی خریداری کرده و اقامت 2 ساله دریافت کنند. این اقامت نیز بعد از 5 سال تبدیل به اقامت دائم خواهد شد. 

 

ویدیو موسسه MIE در مورد خرید ملک در اسپانیا


 

اقامت اروپا با خرید ملک در یونان

یکی از راه های اخذ اقامت از طریق خرید ملک ارزان در اروپا، خرید ملک در یونان است. بدین صورت که افراد با خرید ملکی به ارزش حداقل 250 هزار یورو قادر به اخذ اقامت 5 سال یونان می باشند. از نکات قابل توجه خرید ملک در یونان، امکان خرید ملکی با اخذ اجاره است. اخذ اقامت یونان برای فرد اصلی، همسر و فرزندان با شرایط سنی خاص است. در پایان سال هفتم نیز فرد می تواند برای دریافت پاسپورت یونان درخواست داده و اقدامات لازم را انجام دهد.

نکته مهم در مورد سه کشور این است که یونان بعد از هفت سال، پرتغال بعد از ۵ سال و اسپانیا بعد از ۱۰ سال به شما پاسپورت می دهد. شما می توانید برای فرزندان زیر ۲۴ سال خود و حتی در برخی موارد برای پدر مادر خود و همسرتان هم اقامت بگیرید.

استانداردهای سرمایه گذاری در اروپا

یکی از مهم ترین و اساسی ترین موارد مورد بررسی در بحث سرمایه گذاری و خرید ملک در اروپا، استانداردهای سرمایه گذاری در این کشور است. بررسی این موارد می تواند تا حد بسیار زیادی افراد را نسبت به این موضوع آگاه کند. در بحث استانداردهای سرمایه گذاری مواردی بررسی می شوند که مربوط به امنیت سرمایه گذاری در کشورهای اروپایی بوده و به این موضوع می پردازد که تا چه حد اشخاص می توانند در کشورهای اروپایی با آسودگی سرمایه خود را انتقال دهند. اولین موردی که در این بخش بررسی می شود، بحث ریسک مصادره اموال یا Expropriation risk می باشد. قطعاً یکی از نگرانی های هر سرمایه گذاری، ترس از دست رفتن سرمایه می باشد. بررسی ریسک مصادره اموال می تواند کمک بسیاری به شناخت سرمایه گذار از امنیت سرمایه گذاری در کشور مورد نظر کند. نرخ مصادره اموال بین بازه 1 به معنای کمترین و 7 به معنای بالاترین میزان ریسک تعریف شده است. مطابق با نموداری که در ادامه مشاهده می نمایید، نرخ مصادره اموال در بیشتر کشورهای اروپایی دارای میانگین 1 به معنای کمترین است.

خرید ملک در اروپا

مورد بعدی که مورد بررسی قرار می گیرد، کنترل فساد است. این بدان معناست که قوه قضاییه دولت هر کشوری تا چه حد سالم است و با اموال و دارایی های اشخاص خارجی درست مانند شهروندان خود رفتار می کند. این بررسی در سال 2018 انجام گرفته و بین 43 کشور اروپاییست که دارای میانگین 0. 75 است. لازم به ذکر است که کنترل فساد، در بازه عددی منفی و مثبت 2. 5 نمایش داده می شود و هر چه میزان این عدد به مثبت 2. 5 نزدیک تر باشد، حاکی از افزایش کنترل فساد در کشور مورد نظر می باشد.

خرید ملک در اروپا

شاخص های اقتصادی تأثیرگذار در اروپا

مبحث بعدی در بحث خرید ملک در اروپا، شاخص های اقتصادی در کشورهای اروپاییست که مورد بررسی قرار گرفته است. این شاخص های اقتصادی در کشورهای مختلف نشان از ثبات یا عدم ثبات وضعیت اقتصادی دارد و به اشخاص کمک می کند تا آگاهی کافی از این وضعیت داشته باشند. همانطور که می دانید کشورهای اروپایی در حال حاضر دارای ثبات اقتصادی قابل قبولی هستند و برخی کشورها مانند آلمان که همیشه یکی از ارکان بزرگ اقتصادی جهان محسوب می شود، در این لیست قرار گرفته اند. در مورد موضوع خرید ملک در اروپا، هم باید به ثبات اقتصادی کشورها توجه کرد و هم به این نکته توجه داشت که کدام یک از کشورهای اروپایی، در ازای خرید ملک، اقامت با خرید ملک ارزان خود را اعطا می نمایند. به عنوان مثال کشور آلمان به واسطه خرید ملک، به اشخاص خارجی اقامت اعطا نمی کند. بنابراین در صورتی که اشخاص در این کشور ملک خریداری کنند باید به آن به دید یک تجارت پر سود نگاه که آثار اقامتی نخواهد داشت. در مورد اقامت از طریق خرید ملک در سوئد می توان گفت که در حال حاضر این امکان فراهم نیست که بتوان به واسطه خرید ملک در کشور سوئد، اقامت دریافت کرد. اولین مورد در بحث شاخص های اقتصادی در کشورهای اروپایی، میزان پرداخت مالیات است که موضوع با اهمیتی است؛ مخصوصاً برای اشخاصی که قصد خرید ملک در اروپا را دارند. در نموداری که مشاهده می نمایید میانگین پرداخت مالیات در کشورهای اروپایی در سال 2017 در 39 کشور اروپایی بررسی شده است که دارای میانگین 20. 93 می باشد.

خرید ملک در اروپا

مورد بعدی در این مبحث رشد اقتصادی در این کشورهاست که مورد بررسی قرار گرفته است. این موضوع برای سرمایه گذاران خارجی اهمیت زیادی دارد؛ چرا که آن ها را از وضعیت اقتصادی آگاه می کند و باعث می شود تا با دید بازتری برای این امر برنامه ریزی کنند. در نموداری که مشاهده می فرمایید رشد اقتصادی در 44 کشور اروپایی در سال 2018 بررسی شده است کا دارای میانگین 3. 34 درصد می باشد.

خرید ملک در اروپا

واجدین شرایط خرید ملک در اروپا

معمولاً برای خرید ملک در اروپا و اقامت با خرید ملک ارزان چندین فاکتور اهمیت زیادی دارد؛ از جمله تمکن مالی افراد که پول کافی را در حساب خود نشان می دهند. برای بعضی کشورها مانند پرتغال لازم است که شخص از این کشور بازدید کرده، ملک مورد نظر را از نزدیک بررسی نموده و سپس برای خرید آن اقدام نماید. دانش زبان یکی دیگر از فاکتورهای مهم است که متقاضیان بایستی به اندازه کافی از آن برخوردار باشند. در مورد زبان این نکته نیز مهم است که معمولاً نمره زبان بالایی در خواست نمی شود و گاهاً به داشتن مدرک زبان نیازی نیست؛ اما برخورداری از دانش زبان تا حد قابل قبول اهمیت دارد. سن افراد نیز موضوع تعیین کننده ایست و اشخاص زیر 18 سال امکان اقدام برای خرید ملک را ندارند؛ اما متقاضی در صورتی که فرزندی داشته باشد از طریق خرید ملک می تواند برای همسر و فرزندش نیز اقامت دریافت کند. یکی دیگر از موارد، داشتن تجربه و مهارت کاریست که باید به سفارت ارائه شود.

مراحل قانونی خرید ملک در اروپا

جهت خرید ملک در اروپا و اخذ اقامت، ابتدا متقاضی باید یک ویزای توریستی دریافت کند و زمانی که وارد کشور مورد نظر شد، به کمک وکیل و مشاورین املاک، ملک مناسبی را انتخاب نماید. پس از انجام امور اولیه، از آنجایی که نمی توان با ویزای توریستی برای خرید ملک اقدام نمود، شخص باید به وکیل خودش وکالت بدهد تا ملک را خریداری کند. سپس می تواند به کشور خود باز گردد و با در دست داشتن مدارک کافی جهت اثبات خرید ملک، برای اقامت درخواست دهد.

شما دوستان عزیز برای کسب کلیه اطلاعات لازم برای مهاجرت و اقدام آگاهانه برای مهاجرت و سرمایه گذاری در اروپا یا سایر نقاط جهان می توانید پکیج مسیر سبز مهاجرت را تهیه فرمایید. این پکیج توسط مدیریت محترم موسسه تهیه شده و دارای اطلاعات بسیار ارزشمندی در امر مهاجرت می باشد.

مزایای اقامت اروپا با خرید ملک

از مزایای خرید ملک در اروپا می توان به سود مالی آن در درجه اول اشاره کرد. اشخاص با خرید ملک در کشورهای اروپایی ضرر مالی نخواهند کرد و می توانند ملک را اجاره دهند تا در زمان مشخص به فروش برسانند. دومین موضوع، اخذ اقامت اروپا با خرید ملک است. در این مورد گفتیم که در حال حاضر کشورهای زیادی نیستند که به ایرانیان اقامت اروپا با خرید ملک می دهند. در میان این کشورها، قبرس جنوبی با خرید ملک به اشخاص وام اعطا می کند. خرید ملک ارزان در اروپا نیز می تواند از طریق خرید ملک در یونان و اسپانیا با مبالغ کمتر انجام شود. یکی از وب سایت های معتبر جهان برای بررسی شرایط اقتصادی کشورهای دنیا، global economy است که می توانید شرایط اقتصادی کلیه کشورهای دنیا را با مراجعه به این وب سایت بررسی نمایید. از دیگر مزایای خرید ملک در اروپا تحصیل رایگان فرزندان در بهترین مدارس و دانشگاه های اروپایی می باشد. افرادی که در کشور های اروپایی برای خرید ملک 250 تا 300 هزار یورویی اقدام می کنند با قرار دادی معتبر می توانند از گارنتی کل مبلغ خود برخوردار شوند و این مهم ریسک سرمایه گذاری را به حداقل خود می رساند. لازم به ذکر است که شما در این روش ماهیانه هزار یورو سود دریافت می کنید.

خدمات موسسه ملک پور در باب خرید ملک

به منظور خرید ملک در اروپا و سرمایه گذاری در هر کشور به عنوان ارزانترین کشور اروپایی برای خرید خانه، قبل از هر اقدامی نیاز است که از اشخاص مجرب و با تجربه کمک گرفته و از این طریق، با آگاهی و اطلاعات کامل اقدام نمایید. در برنامه های سرمایه گذاری، این موضوع بسیار مهم و با اهمیت است؛ چرا که شرایط اشخاص و مدارکشان باید به طور کامل بررسی شود. این مقاله توسط موسسه ملک پور تهیه شده و کپی از آن بدون ذکر منبع، غیرقانونی است. موسسه ملک پور با دارا بودن بیش از 15 سال سابقه در امر مهاجرت و اقامت اروپا و اخذ ویزا نیز، شما عزیزان را قدم به قدم راهنمایی می کند. مشاورین مجرب این موسسه به صورت کاملاً حرفه ای، ابتدا شرایط شما را به صورت رایگان بررسی می نمایند و پس از دریافت راهنمایی های اولیه در باب اقامت با خرید ملک ارزان می توانید در مراحل بعدی، مشاوره تخصصی دریافت کنید. همچنین از افتخارات این موسسه، سابقه درخشان در امر اخذ ویزا و اقامت اروپا با خرید ملک که قابل توجه می باشد؛ چرا که در حال حاضر برای ما ایرانیان اخذ ویزا و اقامت با خرید ملک ارزان اهمیت بسیار زیادی دارد.

⬅️ چنانچه علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید ملک در اروپا هستید، اینجا کلیک کنید ➡️

سوالات متداول

✔️ خرید ملک ارزان در اروپا چگونه امکان پذیر است؟

خرید ملک ارزان در اروپا در کشور یونان امکان پذیر است؛ چرا که با هزینه حداقل 150 هزار یورو، به نسبت سایر کشورها سرمایه کمتری نیاز دارد.

✔️ آیا می توان از طریق خرید ملک در اروپا اقامت گرفت؟

در حال حاضر برخی از کشورها مانند اسپانیا، یونان، پرتغال و قبرس جنوبی به ازای خرید ملک، به ایرانیان اقامت اعطا می کنند.

✔️ آیا می توان با خرید ملک در اروپا پاسپورت گرفت؟

در حال حاضر کشور قبرس جنوبی با خرید ملک مستقیماً پاسپورت می دهد.

✔️ هزینه های خرید ملک در اروپا چه مقدار است؟

این هزینه ها متغیر است و به کشور مورد نظر بستگی دارد. حداقل سرمایه برای خرید ملک در اروپا، 200 هزار یورو می باشد.

سخن پایانی

در این مقاله ما به بررسی تمام موارد مربوط به اقامت از طریق خرید ملک ارزان در اروپا پرداختیم. همانطور که توضیح داده شد، خرید ملک در بعضی کشورهای اروپایی مانند اسپانیا، یونان و پرتغال می تواند منجر به اخذ اقامت شود. همچنین خرید ملک در قبرس جنوبی باعث اخذ وام می شود. برای اخذ پاسپورت کشورهای اروپایی با خرید ملک باید ابتدا اقامت گرفت و پس از گذشت 5 تا 10 سال پاسپورت بگیرید. در مورد مراحل و راه های قانونی خرید ملک در اروپا نیز توضیح داده شد و گفتیم که ابتدا باید یک سفر توریستی به این کشور داشت تا ملک را از نزدیک بررسی کنید و سپس به کمک یک مشاور مطمئن، امور اخذ اقامت انجام می شود. ما در این مقاله سعی داشتیم که کلیه سوالات شما عزیزان را در خصوص خرید ملک در اروپا و همچنین ارزانترین کشور اروپایی برای خرید خانه پاسخ دهیم. شما عزیزان می توانید با مراجعه به وب سایت موسسه ملک پور کلیه اطلاعات لازم را در این خصوص کسب نمایید. همچنین در صورت تماس تلفنی با موسسه ملک پور و یا پر کردن فرم تماس با این موسسه، می توانید از خدمات مشاوره تلفنی رایگان بهره مند گردید. در انتهای این مقاله نیز فرصتی برای طرح سوالات شما عزیزان در قسمت "ثبت پرسش" و پاسخ مشاوران به آن در نظر گرفته شده است.

امتیاز 4.23 از 5 ( 53 رای ثبت شده)

ثبت پرسش
میثم طهماسبی
سلام، ممنون از مقاله خوبتون میخواستم بدونم آیا می تونم بار خرید ملک در اروپا و بخصوص کشور اسپانیا برای فرزند 23 ساله خودم هم اقامت دریافت کنم؟ و اینکه با 500 هزار یورو فقط باید یک ملک خریداری کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب بله فرزند شما اقامت میگیرد در صورتیکه اثبات کنید فرزند شما به شما وابسته هستند با این مبلغ میتوانید دو ملک هم خریداری فرمایید
سارا مسلم
ممنونم از مطالب مفیدتون میخواستم بپرسم آیا با دریافت اقامت از طریق خرید ملک در اروپا اجازه کار و تحصیل خواهم داشت؟ این نوع اقامت به طور همزمان به افراد خانواده هم اعطا می شود؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب خرید ملک در همه کشورها منجر به اخذ اقامت دائم و پاسپورت نشده وخرید ملک در برخی از کشورهای اروپایی نظیر پرتغال، یونان، قبرس و اسپانیا منجر به اقامت دائم و پاسپورت شده و این اقامت شامل همسر و فرزندان زیر 18 سال می شود. برای اخذ اطلاعات بیشتر می توانید با موسسه تماس گرفته و مشاوره رایگان در این زمینه دریافت کنید. سپاس
هانيه مزرويى
سلام ممنون از مقاله خوبتون ميخواستم بپرسم حداقل مبلغ خريد ملك در اروپا براى گرفتن اقامت چقدر است و براى كدام كشور ميتوان با اين مبلغ اقدام نمود؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب حداقل 250 هزار یورو می باشد و کشور یونان این اقامت را دارد .برای دریافت اطلاعات بیشتر و دقیق تر با کارشناسان موسسه تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان استفاده نمایید.
حسین
سلام خسته نباشید راهی برای اقامت و کمتر از 150 هزار یورو برای خرید آپارتمان و اقامت هس؟ و کدام کشور ها میشه اینکارو کرد؟ هدفم بیشتر اقامت و تابعیت هس حتی در اروپای شرقی ممنون میشم راهنمایی کنین
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و احترام بله برای خیلی از کشورها امکان اقدام دارید. برای بررسی دقیق تر با مشاورین ما تماس بگیرید
مقتدایی
سلام خداقوت. ممنون از توضیحات کاملتون. در خصوص خرید ملک در اروپا با توجه به این که کشور پرتغال اقامت میده. میخواستم بدونم شرایطش چطوره میتونم برای فرزندانم اقامت بگیرم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ارادت در خودحمایتی ها فرزندان تا 18 سال در پرونده والدین قرار می گیرند. در خودحمایتی پرتغال همسر و فرزندان زیر 24 سال تحت شرایطی و در صورت اثبات وابستگی در پرونده والدین قرار میگیرند.توصیه میکنم برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره تخصصی رایگان با موسسه تماس برقرار بفرمایید. موفق باشید
ناشناس
سلام خدمت شما ایا با سرمایه ۱ میلیارد امکان اقامت اروپا وجود داره بنده زیر ۳۰ سال هستم و فقط خودم تنها میخوام اقامت بگیرم چه کشوری میتونه مناسب باشه؟ممنون
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست گرامی با مبلغ 1 میلیارد تومان و داشتن مدرک زبان مناسب می توانید از طریق روش های تحصیلی اقدام داشته باشید و کشورهایی مانند فنلاند، اتریش، هلند و ... می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.
علیرضا اکبرزاده خانلق
سلام خسته نباشید با مبلغ زیر ۱۵۰هزاریورو میتونم دراروپا ملک بخرم حداقل پولی که باید برای خرید ملک باشد چقدره ممنون میشم کمکم کنید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام دوست عزیز خرید ملک در اروپا در برخی کشورها منجز به اخذ اقامت میشود کشورهایی مانند پرتغال، یونان، اسپانیا که حداقل مبلغی حدود ۲۵۰ یا ۲۸۰ هزار یورو باید در نطر داشته باشید اما در برخی از کشورها منجر به اخذ اقامت نمیشود شما میتوانید از طرق دیگر اقدام کنید و اقامت دریافت کنید
امیر رحیمی
سلام من ساکن قبرس جنوبی هستم و اقامت دارم میخواستم بدونم برای خرید خانه و زندگی یا اجاره دادن کدام کشور مناسب هست و اینکه میتوانم وام بگیرم یا باید نقدی پرداخت کنم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز اگر در اروپا مدنظرتان باشد کشور اسپانیا، پرتغال و یونان در حوزه شنگن گزینه های خوبی هستند مخصوصا اسپانیا که می توانید ملک های تجاری و مسکونی هم خریداری نمایید، یا در قسمت جزایرقناری روی هاستل ها سرمایه گذاری کنید. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط شما بصورت کامل بررسی شود. https://officialmalekpour.net/contact
Aram
ممنونم ولی خاهر من اربیل هستش ایران نیست چه طوری باهاتون مشورت بگیره و آیا هزینه میبره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب شما میتونید از طریق صفحه تماس با ما در منوی سایت فرم تماس رو تکمیل کنید تا مشاوران از طریق راه های ارتباطی با ایشان تماس بگیرند. مشاوره اولیه و تلفنی رایگان می باشد.
Aram
سلام وقت بخیر میخاستم بدونم برای خاهرم که دندانپزشک هست آیا میتونه از کشوری اقامت بگیره؟ حالا چه با پزشکی چه با 200 هزار دلار برای خرید ملک با هرچیزی که منجر به اقامت بشه
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز راه های متعددی برای ایشان وجود دارد. از جمله اخذ ویزای معادلسازی، روش های تحصیلی و همچنین سرمایه گذاری. برای بررسی شرایط ایشان بهتر است با کارشناسان موسسه تماس داشته باشید‌
Aram
ممنونم ولی خاهر من اربیل هستش ایران نیست چه طوری باهاتون مشورت بگیره و آیا هزینه میبره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب شما میتونید از طریق صفحه تماس با ما در منوی سایت فرم تماس رو تکمیل کنید تا مشاوران از طریق راه های ارتباطی با ایشان تماس بگیرند. مشاوره اولیه و تلفنی رایگان می باشد.
خیریه موسوی
سلام وقتتون بخیر با خرید ملک در قبرس جنوبی از طریق وام فرد اجازه کار کردن دارد؟؟همسر چطور ؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت دوست عزیز. خیر متقاضی از این طریق اجازه کار نخواهد داشت اما همسر اجازه کار دارد.
Zahedi
سلام و وقت بخیر. من میخواستم بپرسم که آیا با مبلغ 200 هزار یورو می تونیم تو اسپانیا ملک بخریم و اقامت بگیریم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب حداقل مبلغ خرید ملک در اسپانیا ۳۵۰ هزار یورو می باشد.
فاطمه
سلام اگر فقط خرید ملک داشنه باشیم هم میتونیم اقامت بگیریم توی اروپا؟ ارزش ملک باید چقدر باشه
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بله دوست عزیز با خرید ملک در اروپا می توانید اقامت بگیرید. حداقل مبلغ خرید ملک در کشورهای مختلف متفاوت است برای دریافت مشاوره رایگان با موسسه تماس بگیرید.
مینا
سلام کدوم کشور امکانش هست ملک خریداری کنم و از اون طریق اقامت اروپا دریافت کنم میشه راهنمایی کنید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام کشورهایی مانند اسپانیا یونان قبرس جنوبی و مجارستان امکان خرید ملک و اخذ اقامت را دارند.
احمدی
سلام وقت بخیر با خرید ملک در مجارستان میشه از همون اول اقامت دائم گرفت؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. خیر دوست عزیز، این روش به اقامت دائم منتهی نمی شود.
بهداد مهری
سلام من45 ساله هستم فوق لیسانس مدیریت دارم و یک کارخانه نساجی دارم و از لحاظ مالی مشکلی ندارم 2-3 ملک هم دارم میخواستم خرید ملک اسپانیا اقدام کنم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. بسیار عالی، در خدمت شما هستیم. برای انجام کار می توانید با شماره 02149196000 تماس حاصل نمایید.
کمالی
سلام و عرض ارادت برای گرفتن اقامت ایتالیا از طریق سرمایه گذاری چه میزان نیاز به سرمایه گذاری دارد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. شما برای دریافت اقامت ایتالیا حتی بدون سرمایه گذاری می توانید اقامت دریافت نمایید و با خودحمایتی اقامت ایتالیا را بدست آورید.
ناهید برون
سلام و ارادت 54 ساله هستم و سرمایه ای حدود 200 هزار یورو دارم، فرزندام اروپا هستن و میخوام ویزای اروپا رو دریافت کنم. اقامت خیلی واسم مهم نیست فقط میخوام تردد راحت و بدون ویزا داشته باشم. چه روشی رو میتونید پیشنهاد بدید؟ بالای 20 تا سفر شنگن دارم و زبانمم خوبه و مدرک ندارم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز شما می‌توانید از روش‌های خود حمایتی یا خرید ملک اقامت بدون شرط حضور اروپا را دریافت نمایید.
پریسا کمیلی
سلام خرید ملک در اروپا روش سریعتر هست یا روش های سریعتر هم برای اقامت اروپا هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. سرعت روش کار بسته به شرایط افراد و کشور مد نظر متفاوت است اما خرید ملک، تحصیل و یا حتی خودحمایتی میتواند جزو گزینه های با سرعت مناسب برای دریافت نتیجه باشند.
فدایی
سلام ایا امکان خرید خانه با وام در اروپا برای ایرانیا وجود داره و اینکه چمقدار حداقل سرمایه میخواد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت دوست عزیز. بله شما میتوانید برای خرید ملک در اسپانیا با وام اقدام داشته باشید که توسط موسسه MIE انجام می شود.
سهامی
سلام. در حال حاضر بعضی شرکتها میگن میشه برای پرتغال اقدام کردم، خواستم بدونم درسته و شانس داریم برای این موضوع؟ از نظر مالی مشکلی نیست.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. خیر دوست عزیز، در حال حاضر شرایط دریافت اقامت از طریق خرید ملک در پرتغال بسته شده و امکان این امر وجود ندارد. شما میتوانید برای یونان و یا اسپانیا اقدام نمایید.
مددی
سلام. در حال حاضر کدوم کشورهای اروپایی با خرید ملک اقامت میدن و شرط حضور هم نداره برای خریدار و خانواده اش؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. شما امکان دریافت اقامت از طریق خرید ملک در یونان، اسپانیا و مجارستان وجود دارد
الهام
برای خرید ملک در اروپا حداقل چه مقدار سرمایه لازم هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در یونان با ۲۵۰ هزار یورو و در اسپانیا با ۳۵۰ هزار یورو امکان خرید ملک وجود دارد.
مشاوره رایگان